А що, якщо я не знаю, як дізнатися поточний баланс коштів за своєю послугою?
Як отримати інформацію про суму коштів на балансі свого рахунку?
 
  Розуміючи та цінуючи час наших клієнтів, ми постійно займаємося розробкою та вдосконаленням внутрішніх методів взаємодії. На сьогоднішній день вдосконалена система IVR, внутрішня система комунікації з клієнтами та розроблений Telegram-бот, який піднімає можливість самообслуговування на новий рівень (особистий кабінет у сучасному месенджері). Також ми розробили декілька способів сповіщення про стан поточного балансу телекомунікаційних послуг, що є дуже актуальним питанням серед користувачів (згідно статистики звернень наших абонентів до контакт-центру).
 
Для того, щоб дізнатися поточний баланс необхідно обрати будь який із 4 способів:
 

1. Зайти до особистого кабінету;

2. Дізнатися баланс через Telegram-бота;

3. Скористатися голосовим меню – IVR;

4. З’єднатися з оператором;

Розглянемо усі із запропонованих методів взаємодії докладніше.
 
Для того, щоб дізнатися поточний баланс за допомогою особистого кабінету необхідно мати логін (номер договору або IP) та пароль. Якщо з якихось причин такі данні відсутні, то завжди є змога скористатися нашим контакт-центром для їх відновлення (необхідно вказати повну адресу, ПІБ особи, на яку оформлено договір та, за можливості, зателефонувати за тим номером телефону, який вказаний у договорі). Звіривши усю інформацію із зареєстрованою менеджер зможе відправити смс-повідомлення з даними доступу до особистого кабінету користувача. Після успішної авторизації у боковому меню зліва (під зазначеним договором) можна побачити стан  поточного рахунку. А у розділі «Фінансова історія» переглядати історію нарахувань та рух коштів.
 
Щоб дізнатися баланс за допомогою Telegram-боту Вам також знадобляться дані для входу в особистий кабінет (логін та пароль). У головному розділі необхідно обрати “Я - клієнт” та авторизуватися. Далі Ви побачите поточний баланс та іншу інформацію, що дозволить маніпулювати послугою (зміна тарифу, тимчасове блокування тощо).
 
Іншим способом дізнатися поточний баланс є можливість скористатися голосовим меню (IVR). Для цього необхідно зателефонувати до контакт-центру із номеру телефону, який зареєстрований в особистому кабінеті як телефон для смс-інформувань. За допомогою такого налаштування з’явиться змога запитати баланс у смс-повідомленні та активувати «Кредит довіри». Для того, щоб прив’язати номер, необхідно в особистому кабінеті відвідати розділ «Налаштувань», обрати або вказати дійсний номер телефону. Після збереження можна користуватися усіма перевагами IVR для самостійного контролювання послуг.
 
Останнім та широковживанішим, на даний момент часу, способом дізнатися поточний баланс є з’єднання з оператором контакт-центру. Для того, щоб себе ідентифікувати необхідно повідомити оператору адресу підключення (у форматі місто, вулиця, будинок та квартира) та ПІБ на кокого оформлений договір. Далі Ви можете запитати усю необхідну інформацію.


Основні розділи

  • Тарифи інтернет
  • Оплата
  • Тарифи для приватного сектору
  • Тарифи телебачення
  • Покриття
  • Техпідтримка
  • Контакти
  • Facebook

Акції та програми лояльності.

Офіційна группа Facebook
Чат бот Телеграмм
Замовити зворотній дзвінок
×