А що, якщо я не вмію користуватися Telegram-ботом?
Telegram-бот від Компанії «Бест» - сучасна заміна особистого кабінету і не тільки.

Сучасний ритм життя змушує швидко дізнаватися інформацію, часом навіть на ходу, оперувати нею та вирішувати питання. Ми розуміємо своїх клієнтів, тому розробили Telegram-бота. Тепер особистий кабінет для зручного та самостійного контролю послуг є у сучасному Telegram-месенджері.
 
Telegram, розроблений Павлом Дуровим, планувався бути засобом захисту кореспонденції. Однак зараз месенджер став популярним майданчиком для розваг, масових комунікацій і створення корисних пошукових роботів. За відомостями Forbes, з 2016 року в Telegram працює більше 100 000 чат-ботів. Відтепер ми також долучилася до їх кількості.
 
Як влаштований особистий кабінет в сучасному Тelegram-месенджері?
 
Щоб знайти бота, введіть у пошуку BestBot або перейдіть за посиланням https://t.me/best_assist_bot та додайте його у свої контакти. У вікні вітання є змога обрати три способи взаємодії: для абонентів компанії, для юридичних клієнтів та тих, хто ще не долучився до Best-сім’ї.
 
У розділі «Я – не абонент» з’являється змога дізнатися про компанію, підключення та як його зробити, актуальні акції, тарифи та новини компанії. Також є можливість з’ясувати усі контактні номери контакт-центру компанії, адреси та телефони головних офісів і сервісних центрів, а також їх поточний графік. Зручне меню, розроблене покращити взаємодію з клієнтами, дозволить без додаткових зусиль дізнатися усю необхідну інформацію.
 
Розділ «Я - компанія» дозволяє юридичним особам дізнатися необхідні дані про карту покриття та послуги ще перед дзвінком до нашого контакт-центру. Відокремлений розділ контактних номерів дозволить зв’язатися напряму з менеджерами у питаннях юридичних осіб та вирішувати усе із компетентними спеціалістами.
 
Для існуючих користувачів створений розділ «Я - клієнт». Авторизуватися у ньому можливо за наявністю логіну (номеру угоди) та паролю. Цю контактну інформацію наш клієнт отримує при оформленні послуг, або дані можна отримати/поновити у контакт-центрі або офісі на номер телефону, що реєструвався при підключенні у вигляді sms.
 
У такому розділі є змога дізнатися:
  • Інформацію про підключені послуги та їх стан.
    Інформація надається про всі підключені послуги. У розділі Інтернет відображається тариф, швидкість та мережеві налаштування. Реалізована змога «Змінити тариф», «Заблокувати» послугу (тобто призупинити її постачання на термін до трьох місяців) та ввімкнути «Батьківський замок» (включати та виключати подачу Інтернету на короткий термін. Зауважте, що тарифікація послуги відбувається в звичайному режимі). За послугою телебачення надається інформація про кількість підключених телевізорів та обраний формат трансляції (аналогове або цифрове телебачення).
  • Поточний баланс.
    Створений нагадати Вам стан рахунку для прийняття рішення про оплату або відповісти на питання «Чому не працює Інтернет?».
  • Замовити зворотній дзвінок.
    Можливість відправити запит до контакт центру з проханням перетелефонувати. Зверніть увагу, що такий запит відправляється з особистого кабінету, тобто перед дзвінком від спеціалістів технічної підтримки або менеджерів буде попередньо розглянута саме поточна послуга. Зворотній дзвінок за такою послугою здійснюється першим вільним оператором та не займає більше 10-15 хвилин.
 Telegram-бот невпинно розвивається, тому найближчим часом до нього будуть додаватися все нові й нові функції. Цінуйте свій час, як цінуємо його ми і все буде the best!


Основні розділи

  • Тарифи інтернет
  • Оплата
  • Тарифи для приватного сектору
  • Тарифи телебачення
  • Покриття
  • Техпідтримка
  • Контакти
  • Facebook

Акції та програми лояльності.

Офіційна группа Facebook
Чат бот Телеграмм
Замовити зворотній дзвінок
×