А що, якщо я їду у відпустку? Що буде з моїми послугами?
Призупинення. Відключення. Поновлення послуг.

Весна та літо – пора відпусток. Проте ця інформація стане у нагоді в будь-яку пору року, якщо на деякий час немає потреби у використанні послуг Інтернет, аналогового та цифрового телебачення чи послуги OTT.
 
  Поговоримо про можливість збереження коштів на балансі та способах призупинити телекомунікаційні послуги.
 
  Актуальним питанням серед наших клієнтів є можливість поставити послугу Інтернет на паузу, іншими словами призупинити її. Це можливо зробити 4-ма способами:
  • Заблокувати послугу самостійно в Особистому Кабінеті;
  • По дзвінку до контакт-центру компанії;
  • За допомогою Telegram-бота;
  • У офіс Компанії.
  Зрозуміло, що до офісу не завжди зручно ходити та витрачати час. Дзвінок до контакт-центру також забирає декілька хвилин часу, а от самостійне регулювання послуги через особистий кабінет чи Telegram-бота – зручний вихід із ситуації. Доступ до особистого кабінету є в усіх наших клієнтів у зручний для них час.
Для того, щоб призупинити послугу через особистий кабінет необхідно виконати авторизацію. Відвідайте сайт https://my.best.net.ua введіть логін (номер договору або IP) та пароль.
мал 1. Вхід до Особистого кабінету
 
Якщо з якихось причин у Вас немає цих даних, зателефонуйте до контакт-центру, щоб їх поновити. Далі, у боковому меню зліва оберіть розділ «Послуги».
мал 2. Розділ "Послуги" в Особистому кабінеті
 
 
 Натисніть на квадрат послуги Інтернет (Городская сеть).
мал 3. Послуга Інтернет, яку необхідно призупинити
 
Далі до Вашої уваги є декілька кнопок регулювання послуги, включаючи «Заблокувати».
мал 4. Блокування послуги
 
Щоб заблокувати послугу Інтернет вкажіть дати (початкову та кінцеву), коли необхідно встановити блокування. Зважте на те, що максимальний термін блокування – до 3х місяців та не частіше ніж 3 рази на рік!
мал 5. Встановлення терміну блокування послуги
 
Якщо у Вас з’явилася необхідність розблокувати послугу раніше заданого терміну, присутня кнопка «Скасувати» навпроти інформації про паузу послуги.
За допомогою Telegram-бота https://t.me/best_assist_bot заблокувати послугу можна аналогічним чином.
мал 6. Авторизація за допомогою Telegram-бота
 
Переходимо до “Моїх послуг”.
мал 7. Послуги у Telegram-боті
 
Під послугою Інтернет є кнопки самостійного управління, включаючи “Заблокувати”.
мал 8. Блокування послуги у Telegram-боті
 
З приводу блокування послуг телебачення (аналогового та цифрового формату) ситуація виглядає інакше. Якщо призупинити Інтернет можливо на необхідний термін, то телебачення – ні. Наші клієнти знають, що аналогове телебачення входить у вартість послуги Інтернет, коли за Інтернет сплачено. Проте у статусі послуги Інтернет «Прострочка платежу» або, якщо Інтернет не підключений взагалі - знімається повна вартість за аналогове телебачення – 45 грн. на місяць. За необхідності призупинити послугу телебачення варто порахувати, чи вигідно це для Вас.
Якщо Ви не плануєте користуватися послугою телебачення 3 місяці (абон.плата за які складе 45 грн. * 3 = 135 грн.) то доцільніше відключити послугу та поновити її за потреби. Повторне підключення складе 100 грн. Тобто, економія становитиме – 35 грн.. Якщо послуга телебачення не потрібна на коротший термін (наприклад, 2 місяці), то абонплата за цей період складе 45 грн. * 2 = 90 грн. і доцільніше  буде сплатити за цей період часу та не відключати послугу.
Такий самий принцип для розрахунку оплати за цифрове телебачення. Прорахуйте доцільність його відключення на період коли телебачення не потрібне (згідно тарифної сітки телебачення «Без Інтернету») або запитайте у менеджерів про можливість переведення цифрового телебачення на аналогове у період відпустки, щоб заощадити.
мал 9. Тарифи кабельного телебачення
 
Управління послугою ОТТ подібне до послуги Інтернет. ЇЇ можливо призупинити як разом з послугою Інтернет, так і окремо від неї. Припинення дії послуги ОТТ відбувається протягом 2-х годин. Включення послуги після призупинення відбувається протягом 5 хв. Усі маніпуляції виконуються в особистому кабінеті або за дзвінком до контакт-центру компанії.
Гарна відпустка – продумана відпустка! Скористайтеся нашими порадами, щоб не перейматися питаннями телекомунікаційних послуг та автоматизувати процес їх відновлення. Гарного відпочинку!
_____
Описуючи питання призупинення послуг не можемо не звернути увагу на ремонтні заявки. Інколи буває так, що заявка на ремонт оформлюється у свята або вихідні дні. Оскільки ремонти виконуються монтажниками у робочі дні - раціонально поставити послугу Інтернет на паузу. Це безкоштовна маніпуляція яка не віднімає багато часу. Зверніть на це увагу при оформленні заявки на ремонт, будь ласка!


Основні розділи

  • Тарифи інтернет
  • Оплата
  • Тарифи для приватного сектору
  • Тарифи телебачення
  • Покриття
  • Техпідтримка
  • Контакти
  • Facebook

Акції та програми лояльності.

Офіційна группа Facebook
Чат бот Телеграмм
Замовити зворотній дзвінок
×