Бест Інтернет

Питання – Відповідь

ІНТЕРНЕТ

Що таке «Гігабітний порт»?

Гігабітний порт — це сучасна та престижна послуга від Компанії «Бест», яка полягає в наданні швидкості доступу до мережі Інтернет до 1Гбіт/с!

Якщо у вас є потреба у скачуванні чи передачі великих обсягів інформації, або ж ви хочете підвищити рівень власного комфорту, то ця послуга саме для вас. Очевидно, що багато ресурсів просто не здатні задовольнити користувача з таким каналом, та й комплектація комп’ютера повинна бути відповідною, але у вас завжди є можливість і в зручний момент вона виправдає себе.

Скільки я маю платити за Інтернет?

Абонентська плата встановлюється залежно від обраного тарифного плану та становить фіксовану суму на місяць. Тарифну сітку тарифів на інтернет в Київськії області можно побачити на сайті.

Раніше я використовував один ПК, тепер виникла необхідність підключити до Інтернету ще один, як це зробити?

Оптимальним рішенням, у даному випадку, буде придбати мережевий маршрутизатор (роутер), що підтримує технологію Ethernet. Таке обладнання виробляють компанії D-Link, Zyxel, Asus, TP-Link, LINKSYS, EDIMAX, TOTOLINK, TENDANETIS та інші. Придбати можна в будь-якому комп’ютерному магазині. 

При такому способі підключення саме маршрутизатор бере на себе функцію інтернет-шлюзу, використовуючи один обліковий запис, розподіляє Інтернет на два або більше пристроїв. Ви можете виконати налаштування роутера самостійно або безкоштовно в одному з наших сервісних центрів:

Багатоканальні телефони: (044) 377-7-377, (044) 363-7-377.

У мене не працює Інтернет, що робити?

Перш ніж звернутися за технічною підтримкою, в разі недоступності Інтернет-сервісів, щоб заощадити Ваш і наш час, прочитайте, запам’ятайте, і збережіть наступну інструкцію:

  • Перевірте фізичне підключення кабелю до мережевого адаптеру на Вашому комп’ютері.
  • Відключіть програми типу Брандмауер Windows, Firewall, антивіруси та інше ПЗ, призначене для захисту від хакерських атак з мережі Інтернет.
  • Перевірте правильність вказівки первинного та вторинного DNS серверів: 95.158.0.1 та 95.158.0.253
  • Перевірте стан Вашого рахунку my.best.net.ua і якщо баланс на Вашому рахунку позитивний, зателефонуйте до нас в офіс у службу технічної підтримки абонентів за телефоном +380 44 377 7377, наші фахівці допоможуть Вам вирішити проблему.
  • Якщо силами оператора служби підтримки не вдається вирішити проблему, то у Вас повинні прийняти заявку на виїзд технічного фахівця. 
  • Дізнайтесь у оператора служби підтримки номер вашої заявки, щоб у Вас була можливість проконтролювати її виконання. 
  • Якщо фахівець виявить, що немає доступу до мережі у зв’язку з діями (бездіяльністю) абонента та проблема знаходиться в квартирі абонента, то за виклик фахівця і усунення проблем вам потрібно буде заплатити 100 гривень. Грошові кошти за ремонт списуються автоматично з вашого балансу, незалежно від його стану.
  • Якщо проблема знаходиться за межами квартири абонента, Компанія усуне несправності безкоштовно. 
  • У разі, якщо усунення проблеми зайняло більше 72 годин з моменту подачі заявки, Ви можете звернутися до абонентської служби для виконання перерахунку. 
  • Як правило усунення несправностей займає значно менше часу.
Чому швидкість Інтернету не відповідає замовленій?

Зменшувати швидкість доступу до Інтернету можуть наступні показники:

  1. Роутер. Якщо Ваш комп’ютер підключений не безпосередньо, а шляхом бездротового з’єднання.
    При з`єднанні через звичайтий бездротовий адаптер швидкість як правило не перевищує 25 Мбіт/с для стандарту 802.11g, та 75 Мбіт/с для стандарту 802.11n, а при віддалені від роутеру вона суттєво зменьшується. Завади у вигляді стін, перекриттів, металевих предметів також знижують швидкість роботи. Крім того, зверніть увагу на те, що для дводіапазонних роутерів на вищій частоті (5 Ггц) можливість долання завад радіосигналом значно нижче ніж длячастот 2,4 Ггц.
  2. Антивірус. Сучасні антивірусні програми, у межах своєї функціональності, не завжди можуть бути правильно налаштовані і це може знижувати швидкість доступу до Інтернету.
  3. Торенти та eMule. При закачуванні будь-якого файлу також можуть служити, як перешкода для визначення заявленої провайдером швидкості.

Крім того необхідно зважать на те, що швидкість доступу ділиться між абонентськими пристроями, підключеними на роутер, і, при виконанні замірів, необхідно відключити всі зайві пристрої.

Ми не радимо виконувать заміри мобільними телефонами, планшетами, нетбуками, тощо, технічні параметри цих пристроїв як правило не дозволяють працювати на швидкості більше 20 Мбіт.

Отже:

  • Необхідно підключити 1 (один) комп’ютер напряму без WiFi роутерів і будь-яких мережевих пристроїв.
  • Вимкнути антивірус.
  • Відключити торренти і eMule.
    І навіть після цього швидкість не буде дорівнювати 100 Мбіт/с, технічна межа складає 95-96 Мбіт/с.

Якщо Ви користуєтесь торент клієнтом, налаштуйте використовувати тільки ТСР з’єднання:

Настройка -> Конфигурация -> Дополнительно -> bt.transp_disposition = 5

Що таке реальна IP-адреса? Її плюси та мінуси?

 Комп’ютер буде повністю видно за цією адресою в мережі Інтернет.
Реальна IP-адреса застосовується для досягнення досить специфічних цілей, та більшості абонентів він просто не потрібен.

Основні переваги, які отримує користувач Реальної IP- адреси:

  • Можливість створювати собі ігрові або WEB сервера, які видно у мережі Інтернет.
  • Можливість напряму обмінюватися файлами з іншими користувачами мережі Інтернет.
  • Розподільні мережі ( EMule , Torrent і т.п. ) краще ставляться до таких комп’ютерів та ймовірно, що скачування музики або фільму буде швидше.

Основні недоліки, які отримує користувач Реальної IP- адреси:

  • Вам необхідно самостійно подбати про антивірусний та антихакерський захист Вашого комп’ютера. Будь-який вхідний трафік, адресований вашій IP- адресі буде доставлений до вашого комп’ютера, незалежно від того замовлений він чи паразитний.

ТЕЛЕБАЧЕННЯ

Як підключити кабельне телебачення?
  • Визначити технічну можливість підключення. Це Ви можете зробити самостійно за допомогою on-line форми подачі заявки на нашому сайті.
  • Обрати тарифний план.
  • Ознайомитися з правилами користування та умовами публічного договору.
  • Необхідно прийняти правила і умови обслуговування. Подати заявку за телефонами чи на сайті, або прийти в наш офіс підписати договір в одному з наших пунктів обслуговування абонентів.
  • Сплатити за перший місяць користування послугами та 100 грн. за підключення кожного телевізора.
Яке обладнання необхідне для підключення кабельного ТБ?

Аналогове кабельне телебачення: телевізійний приймач будь-якого зразку.

Цифрове кабельне телебачення DVB-C:

  • CAM-модуль з картою умовного доступу Компанії «БЕСТ» для моделей сучасних телевізійних приймачів з наявністю слота / роз’єму CI (Common Interface), вартістю 1350 грн.;
  • DVB-C сет-топ бокс (телевізійний тюнер) з картою умовного доступу Компанії «БЕСТ». Тип підключення до Вашого телевізора залежить від його моделі та, відповідно, типу доступних «входів». Тюнер Ви можете придбати самі, у будь-якому профільному магазині та карту умовного доступу у одному з наших офісів за 300 грн.
Скільки каналів надається?

Пакети КТБ поділяються на аналоговий та цифрові. Аналоговий пакет, «Соціальний», містить у собі 70 найбільш популярних українських та зарубіжних каналів. Цифрові телевізійні пакети від Компанії «БЕСТ» — це тільки кращі, улюблені та найрейтинговіші телевізійні канали.
Пакет «Аналог+» – понад 100 телеканалів (містить 70 телеканалів пакетів «Соціальний») та додаткові цифрові канали в якості HD вартістю 100 гривень на місяць.
Повний перелік каналів доступний в розділі телебачення.

Не працює кабельне телебачення, що робити?

Причин некоректної роботи телебачення може бути багато.

Телебачення може показувати погано або перестати працювати взагалі через проблеми з вузловим обладнанням, або обладнанням будинку.

Проблема може носити й масовий характер, наприклад коли виникає якась аварійна ситуація, яку ми, на жаль, не можемо передбачити, але в кожному разі зацікавлені в її швидкому вирішенні.

Так само проблема може бути і локального характеру, наприклад проблема з кабелем від нашого обладнання до телевізора абонента. Або ж проблема безпосередньо з телевізором.

У кожному разі, ми рекомендуємо, перевірити цілісність кабелю від телевізора до розподільного щитка в під’їзді, перевірити підключення кабелю до телевізійного приймача, перезавантажити тюнер або перевставити САМ модуль, пересканувати канали на телевізійному приймачі, якщо це не допомагає, для вирішення даних ситуацій ми рекомендуємо звертатися до нашого центру обслуговування абонентів, де наші співробітники визначать причину проблеми і зорієнтують вас як її можна виправити і що для цього потрібно.

Зв’язатися з представниками нашої компанії з питань кабельного ТБ можна за телефоном: +380 44 377 7377.

Я готовий(-а) сплачувати за окремий пакет з футбольними каналами. Буде такий пакет з каналами «Футбол1» і «Футбол2»?

З 1 січня 2022 року відновлено трансляцію каналів «Футбол1», «Футбол2» та «Футбол3» у своїй мережі.

Куди подівся канал «ТНТ»?

Мовник каналу «ТНТ» змушений був завершити дистрибуцію у зв’язку з продажем прав на мовлення програм російської компанії Comedy Club Production на території України. Тепер програми і серіали з пропозиції «ТНТ», такі як «Наша Раша», «Дом-2» і «Інтерни» можна дивитися на каналах «ТРК Україна» і «НЛО-ТВ».

ЗАГАЛЬНІ ПИТАННЯ

Як я можу підключитись до «Best»?
  1. Визначити технічну можливість підключення. Це Ви можете зробити самостійно за допомогою онлайн форми подачі заявки на нашому сайті.
  2. Вибрати тарифний план.
  3. Ознайомитися з правилами користування мережею та умовами публічного договору.
  4. Правила та умови обслуговування необхідно прийняти, зателефонувати за номером +38 044 377 7377 або самостійно на сайті, або прийти в наш офіс та оформити підключення в одному з наших пунктів обслуговування абонентів.
  5. Здійснити оплату за перший місяць роботи в мережі Інтернет.
  6. Для підключення Вам знадобиться персональний комп’ютер або ноутбук з мережевою картою FAST ETHERNET або GIGABIT ETHERNET (є у всіх сучасних комп’ютерах).
Яка вартість підключення квартири до швидкісного Інтернету від Компанії «Бест»?

Жителі з багатоквартирних будинків підключаються за наявності технічної можливості підключення. Вартість підключення послуг для абонентів з малоквартирних будинків визначається індивідуально і залежить від: – кількості абонентів, які бажають підключити послуги; – метражу оптичного волокна, необхідного для підключення даного будинку; – наявності загального приміщення, де буде знаходитися основне обладнання у будинку.

Що входить до підключення?
  • Виїзд бригади розвитку для проведення підключення. Час попередньо узгоджується з абонентом у телефонному режимі.
  • Монтаж кабелю від технічного майданчика оператора до квартири абонента слабкострумовими стояками під’їзду (як правило, з горища або підвального приміщення Вашого житлового будинку).
  • Введення кабелю до квартири абонента. Для введення кабелю використовується існуючий отвір, або буриться окремий отвір у стіні чи в коробці вхідних дверей діаметром 10 мм. За бажанням абонента проробляються отвори всередині квартири абонента. Місце буріння отвору вказується абонентом. Усі ризики пов’язані з перебуванням під штукатуркою прихованої електричної, телефонної проводки, коаксіальних телевізійних кабелів, інших елементів інженерної інфраструктури покладаються на абонента. У разі порушення цілісності таких мереж роботи з відновлення та компенсації збитку не проводяться.
  • Обжим кабелю конекторами RJ-45 з боку абонента та оператора.
  • Одноразове налаштування персонального комп’ютера абонента (операційні системи сімейства WINDOWS) або роутера абонента. Для виконання налаштування користувач повинен надати обліковий запис з правами адміністратора системи.
  • Демонстрація роботи Інтернету на комп’ютері абонента.
Що не входить до підключення?
  • Монтаж кабелю по квартирі абонента, переміщення меблів, укладання «під плінтус», інші монтажні роботи всередині квартири абонента.
  • Переустановка операційної системи, або будь-якого іншого програмного забезпечення на комп’ютері абонента.
  • Встановлення антивірусного програмного забезпечення на комп’ютері абонента.
  • Налаштування підключення на комп’ютері абонента під управлінням операційної системи, відмінної від операційної системи WINDOWS.
  • Налаштування активного мережевого обладнання клієнта, а саме бездротових адаптерів, ігрових приставок, медіа-шлюзів, супутникових ресиверів, будь-якого іншого обладнання абонента, призначеного для роботи в мережі Інтернет.
Чи можливо підключитися в терміновому порядку?

Так можливо, вартість становитиме 600 грн. Якщо Ви обрали тарифний план «Престижний», то 0 грн. У такому випадку підключення буде виконано у зручний для Вас час протягом 3-ох робочих днів.

Як нараховується абонентська плата?

Принцип оплати абонентами послуг від Компанії “Бест”  у Києві та Київської області.
Абонентська плата у Києві та Київській області:
включає в себе користування послугами Інтернет у період з першого по останнє число місяця.
Абонентська плата нараховується з дати закриття наряду на підключення. Якщо Ви були підключені не першого числа, то абонентська плата за місяць підключення нараховується пропорційно: сума абонентської плати ділиться на кількість днів у місяці та множиться на кількість днів з моменту підключення до кінця місяця.

Наприклад: при підключенні на тариф «Студентський» 20 квітня, абонентська плата складе 180/30 х 11 = 66 грн.*

* У вартість входить день підключення. Незалежно від часу доби, день зараховується як повний.

Мене підключили в середині місяця. Скільки мені треба заплатити за цей місяць?

Абонентська плата нараховується з дати закриття наряду на підключення. Якщо ви були підключені не першого числа, то абонентська плата за місяць підключення нараховується пропорційно: сума абонентської плати ділиться на кількість днів у місяці та множиться на кількість днів з моменту підключення до кінця місяця. 

Наприклад: при підключенні на тариф «Студентський» (абонентська плата 120 грн.) 20 грудня абонентська плата складе: 180/30 х 12 = 72 грн. * 

* У вартість входить день підключення. Незалежно від часу доби, день зараховується як повний.

Як увійти до особистого кабінету?

У «шапці» сайту присутня кнопка «Особистий кабінет». Натиснувши її, Ви переходите на сторінку в якій необхідно ввести номер вашого договору або IP-адресу та пароль. Так Ви потрапите до свого особистого кабінету. Для авторизації ми рекомендуємо використовувати вхід через соціальні мережі.

Як перевірити стан балансу?

Увійшовши до особистого кабінету та натиснувши вкладку “Головна”, Ви побачите стан особового рахунку та всю інформацію про нього. Крім того Ви можете побачити фінансову історію, всі нарахування і зняття коштів з балансу.

Оплата в терміналах Компанії «Бест» і терміналах «24nonStop» без комісії!

Для виконання оплати необхідно на екрані платіжного терміналу натиснути на будь-яку іконку з логотипом “Бест“. Ввести номер Вашого Договору та натиснути “Далі”. У верхній частині екрану перевірити Ваші дані: ім’я та по-батькові. Внести кошти по одній купюрі без решти та натиснути “Оплатити”. Якщо Вам потрібна квитанція, натиснути “Так” та отримати квитанцію.

Для оплати необхідно знати номер договору.

Зарахування: миттєво

Я їду у відпустку (відрядження, на дачу, ...) більше ніж на місяць. Чи можу я призупинити послугу використання інтернету?

Призупинення послуги можливе наступним чином: – самостійне блокування через ОК; – дзвінок на гарячу лінію; – звернення до офісів Компанії Бест. Послуга може бути підключена на строк до 3 місяців, не більше 1-го разу за календарний рік. Блокування можна виконати не раніше дня, наступного за датою подачі заяви. Призупинення послуги заднім числом не допускається.

Що таке «Кредит довіри»?

Це опція яка дозволяє повноцінно користуватись послугами без попередньої оплати певний термін, зазначений у тарифних планах Компанії «Бест». Кількість «кредитних днів” залежить від часу, який Ви підключені до Міської мережі «Бест», та від обраного тарифного плану. Активувати «Кредит довіри» можливо у «Особистому кабінеті абонента».

«Кредит Довіри» починається з 1-го дня користування даною послугою. Наприклад, маючи 7 кредитних днів можна використовувати їх виключно з 1-го по 7-й день після активації послуги КД.

Іншими словами, якщо, Ви візьмете кредит 6-го числа, то будете користуватись до 12 числа включно.
У разі, якщо оплата проводиться у період «Кредиту Довіри», то вона прирівнюється до звичайної та штрафні санкції не застосовуються, незалежно від того активував абонент «Кредит Довіри» через персональний кабінет чи ні.

У разі, якщо оплата НЕ проводиться у період «Кредиту Довіри», то для такої послуги встановлюється “прострочення платежу». Якщо абонент скористався «повноцінним» доступом до Інтернет протягом «Кредита Довіри», то Абонент втрачає право на кредит довіри на 3 місяці.

Де та як я можу внести абонентську плату?
  • через термінали Компанії «Бест»;
  • через банк: АТ «Райффайзен банк Аваль»;
  • платіжною карткою: Visa, MasterCard; Приват24, Portmone.com;
  • платіжні термінали : «24nonStop», «City-Pay», «iBox», «EasyPay», «Платежка», «Монобанк».

Оплата через термінали  компанії «Бест», комісія відсутня. В інших випадках комісія коливається від суми платежу (0%-5%) і обраного способу оплати (0%-2%).

Детальна інформація про сплату знаходиться тут.

Чи працюють бригади з підключення у вихідні?

Робочий час монтажників у будні з 10:00 до 19:00. У вихідні підключення можливе, але час можна погоджувати тільки з монтажниками. Менеджер не може Вам пообіцяти підключення у вихідні, або в будні після 19:00. Для цього Вам необхідно зателефонувати за номером (044) 377-7-377 або підійти у найближчий офіс. Далі Ви залишаєте свій контактний номер і оформляєте заявку на підключення.

Як підключають приватний сектор?

Приватний сектор ми підключаємо тільки в населених пунктах: Ірпінь, Буча, Гостомель, Ворзель, Горенка, Стоянка, Блиставиця, Немішаєве, Обухів, Михайлівська Рубежівка.

Вартість підключення за кожною адресою розраховується індивідуально та залежить від віддаленості нашого обладнання та ліній зв’язку. 

Підключення буде більш дорогим ніж, припустимо, квартири багатоповерхового будинку. Це пов’язано з використанням більшої кількості дорогих матеріалів і устаткування. 

Мінімальна місячна абонплата за користування Інтернет складає 230 гривень, а саме для приватних будинків дійсні тарифи від «Ділового» і вище. 

Для підключення немає необхідності кудись їхати та стояти в черзі, Вам достатньо зателефонувати за номерами вказаними в розділі «контакти» на сайті та залишити заявку на підключення або заповнити форму нового підключення та очікувати дзвінка, після цього Вам запропонують визначити технічну можливість підключення. Детальну інформацію про тарифи можна дізнатись на сайті.

Як змінити тариф через особистий кабінет?

Коли Ви зайдете до особистого кабінету, натисніть вкладку «Послуги», відкриється вікно «Послуги та фінансові операції». У ньому натисніть на іконку у вигляді монети та виберіть інший, потрібний Вам, тариф.

* Для приватного сектору зміна тарифу через «Особистий кабінет» недоступна.

Який термін підключення?

Термін підключення квартири, в будинку із вже підключеними клієнтами, складає від 3-ох до 5-ти робочих днів. 

Якщо ж підключення виконується у новому будинку (без жодного підключеного абонента), то термін становитиме 15 робочих днів.

Як я можу дізнатись номер свого договору?

Номер договору у кожного абонента свій, відмінний від інших. Для того, щоб дізнатись його, необхідно обрати з наступного:

  • Знайти реквізити, які видавалися Вам з папкою при підключенні до послуги. Там Ви знайдете номер договору;
  • Ви можете зателефонувати нам на наш багатоканальний номер з телефону, зазначеного при укладенні договору. Робот вкаже Ваш номер автоматично, лише потрібно слідувати підказкам;
  • Ви можете з’єднатись з оператором, він підкаже Ваш номер договору.

Номера телефонів Ви можете знайти на нашому сайті, в розділі контакти.

Я бажаю змінити тарифний план. Як це зробити?

Зміну можливо виконати через особистий кабінет абонента або в пункті обслуговування абонентів.

Які переваги вашої мережі в порівнянні з іншими операторами?
  • Легко підключитися: можливість оформити підключення, не виходячи з дому.
  • Просте користування послугою: немає додаткового обладнання і спеціалізованих налаштувань.
  • Зручно сплачувати: широка мережа терміналів (24 Non stop, Qiwi, Easy Soft, ОСМП і.т.д.) самообслуговування, банківський сектор, можливість оплати он-лайн.
  • З нами комфортно: управління послугою з особистого кабінету.
  • З нами вигідно: цікава програма лояльності, спеціальні пропозиції як для нових так і для діючих абонентів.
  • З нами Ви завжди он-лайн: найвища доступність послуги.
  • З нами Ви швидше: стійка пропускна здатність каналу, мінімальні затримки трафіку.
  • З нами Ви на піку технологій: використання новітніх високошвидкісних оптоволоконних технологій (оптика в кожен будинок).
  • Ми дбаємо про надійність Вашого користування: все наше активне обладнання підключено до безперебійного живлення (ДБЖ).
  • Ми — Оператор комунікацій: три послуги по одному кабелю (Інтернет, Телебачення, Телефонія).
  • Ми — Оператор розваг: цифрове телебачення, відсутність контрафактного контенту.
  • Гарантована якість: сертифікати та ліцензії на відповідність стандартам.
  • Професійний сервіс 24х7: цілодобова технічна підтримка, кваліфіковані співробітники, які в будь-який час дня і ночі прийдуть до Вас на допомогу.
  • Нам довіряють!
Як використовувати IVR, телефонуючи до компанії?
Сучасні компанії намагаються максимально підвищити якість та швидкість обслуговування клієнтів. Для реалізації цілей виконується автоматизація процесу, що дозволяє, у свою чергу, збільшити ефективність. Важливою складовою автоматичного обслуговування є інтерактивна система голосових відповідей або IVR. Система дозволяє вести автоматичну обробку запитів клієнта і максимально швидко надавати відповіді на питання, не використовуючи при цьому оператора контакт-центру. Розглянемо докладніше, що таке IVR, як система застосовується в контакт-центрах та які питання дозволяє вирішити.
Що таке система IVR?
Інтерактивне Голосове Меню (IVR) – це система попередньо записаних голосових повідомлень, що виконують функцію маршрутизації дзвінків всередині контакт-центру, користуючись інформацією, що вводиться клієнтом за допомогою тонального набору. При правильно настроєному IVR клієнту не потрібно чекати відповіді оператора, оскільки він може в будь-який зручний час отримати потрібну інформацію. За статистикою, IVR обслуговують 30-60% абонентів. З урахуванням того, що інформацію така система може надавати протягом 24 годин без перерви на обід і сон, то вона має незаперечну перевагу у порівнянні з людськими ресурсами.
Для чого використовують IVR?
Система дозволяє групувати однотипні звернення абонентів і знизити навантаження на операторів. IVR перерозподіляє виклики на потрібного фахівця всередині контакт-центру. Так, якщо клієнт планує підключити послуги Інтернет та кабельного телебачення, то натиснувши потрібну кнопку в меню, він може вийти на необхідний відділ. Для інтернет-провайдеру перевага очевидна: можна розвантажити людські ресурси та зробити процес спілкування з клієнтом зручним і дружнім. IVR використовується для обробки запитів клієнтів з приводу інформації про стан поточного балансу послуги, підключення або активації додаткових послуг та ін. Приблизно половина запитів досить проста, тому абоненти можуть знайти на них відповіді в інтерактивному меню. Це дозволяє зменшити час очікування на лінії, а оператори можуть зайнятися більш складними питаннями клієнтів.
Як працює система IVR?
Дана система тісно взаємодіє з контактним номером телефону клієнта. Тому розглянемо, як його підв’язати та навіщо це необхідно. Після оформлення послуг абонент отримує персональний логін та пароль для доступу в особистий кабінетУ розділі «Налаштування» особистого кабінету, можна підв’язати актуальний номер мобільного телефону для інформування sms-розсилки, автоматичного відкриття картки послуги при спілкуванні з менеджером а також номер буде автоматично використовуватися у системі IVR.
 
Дзвінок до компанії супроводжується вітанням, яке реагує на час доби. Зранку можна почути – «Доброго ранку, Вас вітає Інтернет-провайдер Компанія «BEST»», у вечері – «Доброго вечора, Вас вітає…».
 
Наступним кроком голосового меню, буде запропоновано відправити sms-повідомлення із залишком балансу. Для цього необхідно натиснути «#». Система IVR запропонує ввести номер угоди, після цього для підтвердження необхідно знову натиснути «#». Голосовий помічник прочитає номер угоди, щоб не помилитися при отриманні запиту. Після остаточного підтвердження, sms-повідомлення буде відправлено на мобільний телефон клієнта. Важливо підв’язати актуальний номер телефону, оскільки система порівнює номер з якого телефонує клієнт з зареєстрованим номером в угоді клієнта, номер якої він ввів для запиту.
 
Якщо знати залишок на рахунку не потрібно, IVR запропонує можливість підключити послугу «Кредит довіри». Для цього необхідно натиснути «0». Далі система запропонує ввести номер угоди та підтвердити його «#». Якщо послугу «Кредит довіри» можна активувати для введеного номеру угоди, голосовий помічний проінформує про це, якщо ж ні то є ряд причин:
  • Номер з якого телефонують не зареєстрований в особистому кабінеті клієнта або не співпадає з зареєстрованим. Для виправлення цієї ситуації необхідно відвідати в особистому кабінеті розділ «Налаштувань», виправити існуючий номер на правильний.
  • «Кредит довіри» не потрібно активувати, оскільки на рахунку ще є кошти. Щоб це перевірити, можна запросити sms-повідомлення зі станом балансу або зв’язатися з менеджерами і уточнити у оператора.
  • «Кредит довіри» заблокований. Послуга може бути блокована на 3 місяці, оскільки попередня сплата послуг клієнта поступила пізніше строку дії «Кредиту довіри».
Якщо клієнт не скористався запропонованими додатковими послугами, IVR запропонує вибрати найбільш актуальний розділ, щоб з’єднати виклик з необхідним оператором. Необхідно натиснути:
  • «1», якщо необхідна консультація з питань послуг та оплати;
  • «2», якщо бажаєте оформити нове підключення;
  • «3», для того, щоб з’єднатися з технічною підтримкою;
  • «4», якщо потрібна інформація про договір та стан рахунку;
  • «5», з’єднатися з підрозділом, який займається обслуговуванням корпоративних клієнтів.
Ми передбачили вірогідність дзвінків зі старих міських телефонів, де не підтримується можливість натискання необхідних номерів, у такому випадку потрібно прослухати усе голосове меню та залишатися на лінії. IVR розцінить такий дзвінок, як дзвінок стаціонарного телефону і переведе його на найближчого вільного оператора.
 
У випадку форс-мажорних обставин (проблеми з обладнанням) клієнт дізнається про це від інтерактивного помічника. Актуальний номер клієнта зв’язаний з карткою (угодою) у якій також міститься адреса проживання клієнта. Тому IVR вже на початку дзвінка може сповістити про технічні проблеми за адресою клієнта, який телефонує. Це скоротить час дзвінка, та дозволить автоматизувати процес дзвінків у пікові навантаження.
 
Система інтерактивного голосового меню один із важливих інструментів у взаємодії компанії та клієнта, який не тільки допомагає будувати відносини з клієнтом, але й вести статистику дзвінків та їх спрямованість, що дозволяє компанії розвивати саме ті аспекти свої діяльності, які більш за все користуються попитом.
А що, якщо я не вмію користуватися Telegram-ботом?
Telegram-бот від Компанії «Бест» – сучасна заміна особистого кабінету і не тільки.

Сучасний ритм життя змушує швидко дізнаватися інформацію, часом навіть на ходу, оперувати нею та вирішувати питання. Ми розуміємо своїх клієнтів, тому розробили Telegram-бота. Тепер особистий кабінет для зручного та самостійного контролю послуг є у сучасному Telegram-месенджері.

Telegram, розроблений Павлом Дуровим, планувався бути засобом захисту кореспонденції. Однак зараз месенджер став популярним майданчиком для розваг, масових комунікацій і створення корисних пошукових роботів. За відомостями Forbes, з 2016 року в Telegram працює більше 100 000 чат-ботів. Відтепер ми також долучилася до їх кількості.

Як влаштований особистий кабінет в сучасному Тelegram-месенджері?

Щоб знайти бота, введіть у пошуку BestBot або перейдіть за посиланням t.me/best_assist_bot та додайте його у свої контакти. У вікні вітання є змога обрати три способи взаємодії: для абонентів компанії, для юридичних клієнтів та тих, хто ще не долучився до Best-сім’ї.

У розділі «Я – не абонент» з’являється змога дізнатися про компанію, підключення та як його зробити, актуальні акції, тарифи та новини компанії. Також є можливість з’ясувати усі контактні номери контакт-центру компанії, адреси та телефони головних офісів і сервісних центрів, а також їх поточний графік. Зручне меню, розроблене покращити взаємодію з клієнтами, дозволить без додаткових зусиль дізнатися усю необхідну інформацію.

Розділ «Я – компанія» дозволяє юридичним особам дізнатися необхідні дані про карту покриття та послуги ще перед дзвінком до нашого контакт-центру. Відокремлений розділ контактних номерів дозволить зв’язатися напряму з менеджерами у питаннях юридичних осіб та вирішувати усе із компетентними спеціалістами.

Для існуючих користувачів створений розділ «Я – клієнт». Авторизуватися у ньому можливо за наявністю логіну (номеру угоди) та паролю. Цю контактну інформацію наш клієнт отримує при оформленні послуг, або дані можна отримати/поновити у контакт-центрі або офісі на номер телефону, що реєструвався при підключенні у вигляді sms.

У такому розділі є змога дізнатися:

  • Інформацію про підключені послуги та їх стан.
    Інформація надається про всі підключені послуги. У розділі Інтернет відображається тариф, швидкість та мережеві налаштування. Реалізована змога «Змінити тариф», «Заблокувати» послугу (тобто призупинити її постачання на термін до трьох місяців) та ввімкнути «Батьківський замок» (включати та виключати подачу Інтернету на короткий термін. Зауважте, що тарифікація послуги відбувається в звичайному режимі). За послугою телебачення надається інформація про кількість підключених телевізорів та обраний формат трансляції (аналогове або цифрове телебачення).
  • Поточний баланс.
    Створений нагадати Вам стан рахунку для прийняття рішення про оплату або відповісти на питання «Чому не працює Інтернет?».
  • Замовити зворотній дзвінок.
    Можливість відправити запит до контакт центру з проханням перетелефонувати. Зверніть увагу, що такий запит відправляється з особистого кабінету, тобто перед дзвінком від спеціалістів технічної підтримки або менеджерів буде попередньо розглянута саме поточна послуга. Зворотній дзвінок за такою послугою здійснюється першим вільним оператором та не займає більше 10-15 хвилин.

Telegram-бот невпинно розвивається, тому найближчим часом до нього будуть додаватися все нові й нові функції. Цінуйте свій час, як цінуємо його ми і все буде the best!

Список каналів для тарифів: