Гігабітний порт — це сучасна та престижна послуга від Інтернет мережі «Бест», яка полягає в наданні швидкості доступу до мережі Інтернет до 1Гбіт/с!
Якщо у вас є потреба у скачуванні чи передачі великих обсягів інформації, або ж ви хочете підвищити рівень власного комфорту, то ця послуга саме для вас. Очевидно, що багато ресурсів просто не здатні задовольнити користувача з таким каналом, та й комплектація комп’ютера повинна бути відповідною, але у вас завжди є можливість і в зручний момент вона виправдає себе.
Абонентська плата встановлюється залежно від обраного тарифного плану та становить фіксовану суму на місяць. Тарифну сітку тарифів на інтернет в Київськії області можно побачити на сайті.
Оптимальним рішенням, у даному випадку, буде придбати мережевий маршрутизатор (роутер), що підтримує технологію Ethernet. Таке обладнання виробляють компанії D-Link, Zyxel, Asus, TP-Link, LINKSYS, EDIMAX, TOTOLINK, TENDA, NETIS та інші. Придбати можна в будь-якому комп’ютерному магазині.
При такому способі підключення саме маршрутизатор бере на себе функцію інтернет-шлюзу, використовуючи один обліковий запис, розподіляє Інтернет на два або більше пристроїв. Ви можете виконати налаштування роутера самостійно або безкоштовно в одному з наших сервісних центрів:
Багатоканальні телефони: (044) 377-7-377, (044) 363-7-377.
Перш ніж звернутися за технічною підтримкою, в разі недоступності Інтернет-сервісів, щоб заощадити Ваш і наш час, прочитайте, запам’ятайте, і збережіть наступну інструкцію:
Зменшувати швидкість доступу до Інтернету можуть наступні показники:
Крім того необхідно зважать на те, що швидкість доступу ділиться між абонентськими пристроями, підключеними на роутер, і, при виконанні замірів, необхідно відключити всі зайві пристрої.
Ми не радимо виконувать заміри мобільними телефонами, планшетами, нетбуками, тощо, технічні параметри цих пристроїв як правило не дозволяють працювати на швидкості більше 20 Мбіт.
Отже:
Якщо Ви користуєтесь торент клієнтом, налаштуйте використовувати тільки ТСР з’єднання:
Настройка -> Конфигурация -> Дополнительно -> bt.transp_disposition = 5
Комп’ютер буде повністю видно за цією адресою в мережі Інтернет.
Реальна IP-адреса застосовується для досягнення досить специфічних цілей, та більшості абонентів він просто не потрібен.
Основні переваги, які отримує користувач Реальної IP- адреси:
Основні недоліки, які отримує користувач Реальної IP- адреси:
Жителі з багатоквартирних будинків підключаються за наявності технічної можливості підключення. Вартість підключення послуг для абонентів з малоквартирних будинків визначається індивідуально і залежить від: – кількості абонентів, які бажають підключити послуги; – метражу оптичного волокна, необхідного для підключення даного будинку; – наявності загального приміщення, де буде знаходитися основне обладнання у будинку.
Так можливо, вартість становитиме 2500 грн. У такому випадку підключення буде виконано у зручний для Вас час протягом 3-ох робочих днів.
Принцип оплати абонентами послуг від Інтернет мережі “Бест” у Києві та Київської області.
Абонентська плата у Києві та Київській області:
включає в себе користування послугами Інтернет у період з першого по останнє число місяця.
Абонентська плата нараховується з дати закриття наряду на підключення. Якщо Ви були підключені не першого числа, то абонентська плата за місяць підключення нараховується пропорційно: сума абонентської плати ділиться на кількість днів у місяці та множиться на кількість днів з моменту підключення до кінця місяця.
Наприклад: при підключенні на тариф «Старт» 20 квітня, абонентська плата складе 190/30 х 11 = 69,66 грн.*
* У вартість входить день підключення. Незалежно від часу доби, день зараховується як повний.
Абонентська плата нараховується з дати закриття наряду на підключення. Якщо ви були підключені не першого числа, то абонентська плата за місяць підключення нараховується пропорційно: сума абонентської плати ділиться на кількість днів у місяці та множиться на кількість днів з моменту підключення до кінця місяця.
Наприклад: при підключенні на тариф «Старт» (абонентська плата 190 грн.) 20 грудня абонентська плата складе: 190/30 х 12 = 76 грн. *
* У вартість входить день підключення. Незалежно від часу доби, день зараховується як повний.
У «шапці» сайту присутня кнопка «Особистий кабінет». Натиснувши її, Ви переходите на сторінку в якій необхідно ввести номер вашого договору або IP-адресу та пароль. Так Ви потрапите до свого особистого кабінету. Для авторизації ми рекомендуємо використовувати вхід через соціальні мережі.
Увійшовши до особистого кабінету та натиснувши вкладку “Головна”, Ви побачите стан особового рахунку та всю інформацію про нього. Крім того Ви можете побачити фінансову історію, всі нарахування і зняття коштів з балансу.
Для виконання оплати необхідно на екрані платіжного терміналу натиснути на будь-яку іконку з логотипом “Бест“. Ввести номер Вашого Договору та натиснути “Далі”. У верхній частині екрану перевірити Ваші дані: ім’я та по-батькові. Внести кошти по одній купюрі без решти та натиснути “Оплатити”. Якщо Вам потрібна квитанція, натиснути “Так” та отримати квитанцію.
Для оплати необхідно знати номер договору.
Зарахування: миттєво
Призупинення послуги можливе наступним чином: – самостійне блокування через ОК; – дзвінок на гарячу лінію; – звернення до офісів Інтернет мережі Бест. Послуга може бути підключена на строк до 3 місяців, не більше 1-го разу за календарний рік. Блокування можна виконати не раніше дня, наступного за датою подачі заяви. Призупинення послуги заднім числом не допускається.
Це опція яка дозволяє повноцінно користуватись послугами без попередньої оплати певний термін, зазначений у тарифних планах Інтернет мережі «Бест». Кількість «кредитних днів” залежить від часу, який Ви підключені до Інтернет мережі «Бест», та від обраного тарифного плану. Активувати «Кредит довіри» можливо у «Особистому кабінеті абонента».
«Кредит Довіри» починається з 1-го дня користування даною послугою. Наприклад, маючи 7 кредитних днів можна використовувати їх виключно з 1-го по 7-й день після активації послуги КД.
Іншими словами, якщо, Ви візьмете кредит 6-го числа, то будете користуватись до 12 числа включно.
У разі, якщо оплата проводиться у період «Кредиту Довіри», то вона прирівнюється до звичайної та штрафні санкції не застосовуються, незалежно від того активував абонент «Кредит Довіри» через персональний кабінет чи ні.
У разі, якщо оплата НЕ проводиться у період «Кредиту Довіри», то для такої послуги встановлюється “прострочення платежу». Якщо абонент скористався «повноцінним» доступом до Інтернет протягом «Кредита Довіри», то Абонент втрачає право на кредит довіри на 3 місяці.
Portmone
Monobank
EasyPay
ПУМБ PayHub
Ipay
Реквізити для оплати через банк:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Бест Інтернет»
Місцезнаходження: Україна, 08200, м. Ірпінь, вул. Привокзальна, 3, Код ЄДРПОУ: 44222116
р/р UA943348510000000026000200570 у ПУМБ
Строк зарахування коштів: від 1 до 3 робочих днів
Комісія: залежить від розцінок банків та платіжних систем.
Для підтвердження платежу Ви можете надіслати нам квитанцію на адресу: [email protected]
Бухгалтерія працює з 9-00 до 18-00 з понеділка по п’ятницю, маєте запитання, звертайтесь:
Детальна інформація про сплату знаходиться тут.
Робочий час монтажників у будні з 10:00 до 19:00. У вихідні підключення можливе, але час можна погоджувати тільки з монтажниками. Менеджер не може Вам пообіцяти підключення у вихідні, або в будні після 19:00. Для цього Вам необхідно зателефонувати за номером (044) 377-7-377 або підійти у найближчий офіс. Далі Ви залишаєте свій контактний номер і оформляєте заявку на підключення.
Приватний сектор ми підключаємо тільки в населених пунктах: Ірпінь, Буча, Гостомель, Ворзель, Горенка, Стоянка, Блиставиця, Немішаєве, Обухів, Михайлівська Рубежівка.
Вартість підключення за кожною адресою розраховується індивідуально та залежить від віддаленості нашого обладнання та ліній зв’язку.
Підключення буде більш дорогим ніж, припустимо, квартири багатоповерхового будинку. Це пов’язано з використанням більшої кількості дорогих матеріалів і устаткування.
Мінімальна місячна абонплата за користування Інтернет складає 230 гривень, а саме для приватних будинків дійсні тарифи від «Старт ПС» і вище.
Для підключення немає необхідності кудись їхати та стояти в черзі, Вам достатньо зателефонувати за номерами вказаними в розділі «контакти» на сайті та залишити заявку на підключення або заповнити форму нового підключення та очікувати дзвінка, після цього Вам запропонують визначити технічну можливість підключення. Детальну інформацію про тарифи можна дізнатись на сайті.
Коли Ви зайдете до особистого кабінету, натисніть вкладку «Послуги», відкриється вікно «Послуги та фінансові операції». У ньому натисніть на іконку у вигляді монети та виберіть інший, потрібний Вам, тариф.
* Для приватного сектору зміна тарифу через «Особистий кабінет» недоступна.
Термін підключення квартири, в будинку із вже підключеними клієнтами, складає від 3-ох до 5-ти робочих днів.
Якщо ж підключення виконується у новому будинку (без жодного підключеного абонента), то термін становитиме 15 робочих днів.
Номер договору у кожного абонента свій, відмінний від інших. Для того, щоб дізнатись його, необхідно обрати з наступного:
Номера телефонів Ви можете знайти на нашому сайті, в розділі контакти.
Зміну можливо виконати через особистий кабінет абонента або в пункті обслуговування абонентів.
Сучасний ритм життя змушує швидко дізнаватися інформацію, часом навіть на ходу, оперувати нею та вирішувати питання. Ми розуміємо своїх клієнтів, тому розробили Telegram-бота. Тепер особистий кабінет для зручного та самостійного контролю послуг є у сучасному Telegram-месенджері.
Telegram, розроблений Павлом Дуровим, планувався бути засобом захисту кореспонденції. Однак зараз месенджер став популярним майданчиком для розваг, масових комунікацій і створення корисних пошукових роботів. За відомостями Forbes, з 2016 року в Telegram працює більше 100 000 чат-ботів. Відтепер ми також долучилася до їх кількості.
Щоб знайти бота, введіть у пошуку BestBot або перейдіть за посиланням t.me/best_assist_bot та додайте його у свої контакти. У вікні вітання є змога обрати три способи взаємодії: для абонентів компанії, для юридичних клієнтів та тих, хто ще не долучився до Best-сім’ї.
У розділі «Я – не абонент» з’являється змога дізнатися про компанію, підключення та як його зробити, актуальні акції, тарифи та новини компанії. Також є можливість з’ясувати усі контактні номери контакт-центру компанії, адреси та телефони головних офісів і сервісних центрів, а також їх поточний графік. Зручне меню, розроблене покращити взаємодію з клієнтами, дозволить без додаткових зусиль дізнатися усю необхідну інформацію.
Розділ «Я – компанія» дозволяє юридичним особам дізнатися необхідні дані про карту покриття та послуги ще перед дзвінком до нашого контакт-центру. Відокремлений розділ контактних номерів дозволить зв’язатися напряму з менеджерами у питаннях юридичних осіб та вирішувати усе із компетентними спеціалістами.
Для існуючих користувачів створений розділ «Я – клієнт». Авторизуватися у ньому можливо за наявністю логіну (номеру угоди) та паролю. Цю контактну інформацію наш клієнт отримує при оформленні послуг, або дані можна отримати/поновити у контакт-центрі або офісі на номер телефону, що реєструвався при підключенні у вигляді sms.
У такому розділі є змога дізнатися:
Telegram-бот невпинно розвивається, тому найближчим часом до нього будуть додаватися все нові й нові функції. Цінуйте свій час, як цінуємо його ми і все буде the best!