Бест Інтернет

main site poslugy i taryfy druzhnya sluzhba pidtrymky - Автоматизовані системи керування послугами -

Автоматизовані системи керування послугами

Клієнти Best мають можливість керувати послугами самостійно в Особистому кабінеті, телеграм-боті або зателефонувавши на гарячу лінію (IVR)

cab - Автоматизовані системи керування послугами -
  • активувати кредит довіри
  • контролювати стан особистого рахунку
  • поповнювати особистий рахунок послуг Інтернет і Мегого онлайн миттєво
  • призупиняти послугу доступу до мережі Інтернет
  • змінювати тарифний план
  • підключити інтерактивне телебачення від Мегого
  • зняти обмеження, на тиждень, по швидкості на боці оператора
  • слідкувати за статусом заявок 
  • слідкувати за фінансовою історією
  • дізнатися про новини та акції компанії
  • мати доступ до налаштування послуги Інтернет
  • створити HelpDesk (зворотній зв’язок з менеджерами та технічною підтримкою)

  • обрати та сплатити за товар або послуги через магазин(роутер, дбж, тощо)

  • сплатити Інтернет за акційними умовами “10=12” і “6=7”

  • консультація в регіональних тг чатах
  • як підключити інет без світла?
  • зареєструвати або замінити  контактний номер для SMS
  • змінити контактний e-mail
  • змінити пароль від особистого кабінету
  • дізнатися налаштування з’єднання з мережею Інтернет (IP адреса, маску підмережі, основний шлюз, DNS сервер)

telegram bot - Автоматизовані системи керування послугами -
incoming call on mobile phone hand holding smartphone with incoming phone call screen illustration vector 1024x903 - Автоматизовані системи керування послугами -

Best-бот керування послугами:

best bot qr svg - Автоматизовані системи керування послугами -

Група підтримки в Telegram:

best telegram group svg - Автоматизовані системи керування послугами -

Список каналів для тарифів: