Якщо ви є абонентом Бест, маєте один Договір і телефонуєте з номера телефону, який прив’язаний до Договору, зателефонувавши на гарячу лінію, ви отримаєте інформацію про стан вашого балансу. Система автоматично запропонує активувати “Кредит довіри”, якщо доступ заблоковано через те, що кошти закінчилися. Для активації натисніть “0”.
Якщо ви є абонентом Бест, маєте декілька Договорів і телефонуєте з номера телефону, який прив’язаний до кожного Договору, система спочатку запропонує ввести номер Договору і натиснути #. Після цього ви отримаєте інформацію про стан вашого балансу і система автоматично запропонує активувати “Кредит довіри” натисканням “0”.
Номер телефону НЕ прив’язаний до жодного Договору
Якщо ви є абонентом Бест, маєте один або декілька Договорів і телефонуєте з номера телефону, який не прив’язаний до жодного Договору, виконуйте інструкції голосового меню:
Натисніть “0”
Введіть номер вашого Договору і натисніть “#” або номер вашого Договору і одразу “0” для активації послуги “Кредит довіри”.
Активація “Кредиту Довіри”:
Активувати “Кредит довіри” можна лише за умови, що Інтернет у Вас вже заблоковано. Ця функція недоступна, якщо Інтернет у Вас ще працює.