Бест Інтернет

kredit 1 - Кредит довіри! Що це і як активувати самостійно? -

Кредит довіри! Що це і як активувати самостійно?

Для самостійної активації послуги Кредиту довіри існує декілька варіантів, оберіть зручний для Вас:

Програма “Кредит довіри

1. Загальні положення

1.1. Програма “Кредит довіри” дозволяє абонентам продовжувати користуватися послугами зі статусом “прострочення платежу” на кілька днів.

1.2. Підключення до Програми можливе через Особистий кабінет абонента або через Best Bot.
1.3. Кількість “кредитних днів” залежить від тривалості підключення до Міської мережі БЕСТ та обраного тарифного плану.

2. Умови користування

2.1. Період “Кредиту довіри” починається з 1-го дня активації послуги. Наприклад, якщо абонент має 7 кредитних днів, вони можуть бути використані виключно з 1-го по 7-й день після активації послуги.
2.2. Якщо оплата здійснюється у період “Кредиту довіри”, вона прирівнюється до звичайної, і штрафні санкції не застосовуються.
2.3. Якщо оплата НЕ здійснюється у період “Кредиту довіри”, послуга отримує статус “прострочення платежу”.

3. Наслідки та обмеження

3.1. Якщо абонент скористався повноцінним доступом до інтернету протягом “Кредиту довіри” і не поповнив рахунок вчасно, він автоматично втрачає право на користування даною послугою на наступні 3 місяці.
3.2. Для розблокування послуги у статус “Активно” при здійсненні оплати в період “Кредиту довіри” необхідно внести повну суму абонплати, враховуючи використані кошти в період “Кредиту довіри”.

1 steo - Кредит довіри! Що це і як активувати самостійно? -


1. Особистий кабінет

Авторизація:
Для входу в Особистий кабінет введіть логін (номер Договору) і пароль, які були надіслані вам в SMS при оформленні Договору. Якщо у вас немає цих даних, ви можете отримати повторне SMS, зателефонувавши на гарячу лінію, залишивши запит на зворотній зв’язок на сайті або написавши в телеграм-чати служби техпідтримки Бест.

Інформація після авторизації:
Після успішної авторизації в Особистому кабінеті на головній сторінці ви побачите:
– Ваш баланс
– Рекомендовану суму до сплати
– Суму щомісячного платежу
– Можливість активувати “Кредит довіри”

Активація “Кредиту Довіри”:
Активувати “Кредит довіри” можна тільки за умови що у Вас Інтернет вже заблоковано. Ця функція недоступна якщо Інтернет у Вас ще працює.

photo 2024 08 02 14 10 23 3 - Кредит довіри! Що це і як активувати самостійно? -

2. Через Best Bot у телеграм

В чат-боті ви можете самостійно керувати послугами від Бест. Завантажте месенджер Telegram на свій мобільний телефон і підключіть персонального помічника Best Bot від Бест.

Авторизація:
Для авторизації в Best Bot необхідно увійти в Особистий кабінет абонента за допомогою логіна та пароля (див. вище). Після успішної авторизації натисніть “start”.

Керування послугами:
Після запуску Best Bot натисніть “Мої послуги”.
Оберіть “Активувати кредит довіри”.

Активація “Кредиту Довіри”:
Активувати “Кредит довіри” можна лише за умови, що Інтернет у Вас вже заблоковано. Ця функція недоступна, якщо Інтернет у Вас ще працює.

incoming call on mobile phone hand holding smartphone with incoming phone call screen illustration vector 1024x903 - Кредит довіри! Що це і як активувати самостійно? -

3. Дзвінок на гарячу лінію (IVR).

Якщо ви є абонентом Бест, маєте один Договір і телефонуєте з номера телефону, який прив’язаний до Договору, зателефонувавши на гарячу лінію, ви отримаєте інформацію про стан вашого балансу. Система автоматично запропонує активувати “Кредит довіри”, якщо доступ заблоковано через те, що кошти закінчилися. Для активації натисніть “0”.

Якщо ви є абонентом Бест, маєте декілька Договорів і телефонуєте з номера телефону, який прив’язаний до кожного Договору, система спочатку запропонує ввести номер Договору і натиснути #. Після цього ви отримаєте інформацію про стан вашого балансу і система автоматично запропонує активувати “Кредит довіри” натисканням “0”.

Номер телефону НЕ прив’язаний до жодного Договору
Якщо ви є абонентом Бест, маєте один або декілька Договорів і телефонуєте з номера телефону, який не прив’язаний до жодного Договору, виконуйте інструкції голосового меню:
Натисніть “0”
Введіть номер вашого Договору і натисніть “#” або номер вашого Договору і одразу “0” для активації послуги “Кредит довіри”.

Активація “Кредиту Довіри”:
Активувати “Кредит довіри” можна лише за умови, що Інтернет у Вас вже заблоковано. Ця функція недоступна, якщо Інтернет у Вас ще працює.

Best-бот керування послугами:

best bot qr svg - Кредит довіри! Що це і як активувати самостійно? -

Група підтримки в Telegram:

best telegram group svg - Кредит довіри! Що це і як активувати самостійно? -

Список каналів для тарифів: