Бест Інтернет

Фахівець з технічної підтримки (support) м.Ірпінь та м.Буча

Головні задачі:

оперативна технічна підтримка користувачів в телефонному режимі;
перевірка роботи мережевого обладнання;
первинна допомога при встановленні, налаштуванні, усуненні несправності обладнання та програмного забезпечення.
Вимоги:

знання апаратної частини ПК, знання периферії та оргтехніки;
високі комунікативні навички;
психологічна стійкість та відповідальність;
базові знання побудови інтернет мереж та функціонального мережевого обладнання будуть значною перевагою.
Ми пропонуємо:

робочий тиждень з плаваючим графіком в офісі;
відпустку 24 календарні дні;
офіційне працевлаштування згідно законодавства;
комфортні умови роботи;
керівництво, яке може надати допомогу і підтримку;
середовище для постійного професійного розвитку, навіть в умовах воєнного часу;
конкурентну зарплатню та соціальні гарантії.

Номер для зв’язку 0669771725 Ольга (відділ кадрів).

Надіслати резюме:

Акції та програми лояльності

Фахівець з технічної підтримки (support) м.Ірпінь та м.Буча

Головні задачі: оперативна технічна підтримка користувачів в телефонному режимі; перевірка роботи мережевого обладнання; первинна допомога при встановленні, налаштуванні, усуненні несправності обладнання та програмного забезпечення. Вимоги:

Читати далі »

Менеджер з розвитку клієнтської мережі (по роботі з фіз.особами, офіс м.Буча)

Головні задачі: презентація та продаж телекомунікаційних послуг компанії (‘теплі’ продажі); прийняття та обробка заявок на підключення; консультування клієнтів щодо взаєморозрахунків; робота в CRM-системі та з

Читати далі »

Список каналів для тарифів: