Бест Інтернет

Друзі, ми хочемо відповісти на запитання, які найчастіше Ви задаєте нам зараз!


1. Коли відновлять Інтернет у багатоповерхових будинках?

 Послуга Інтернет буде відновлена у 95% багатоповерхових будинків до кінця поточного тижня, наразі віновлено сервіс у 84,2% будинків.  

2. У мене вже є Інтернет, а кабельне не працює, що робити?

 Кабельне телебачення буде відновлено після повного відновлення послуги Інтернет для наших абонентів. Кабельне телебачення це окрема мережа, яка не перетинається з мережею Інтернет

3. Коли відновлять Інтернет у приватному секторі, чи потрібно подавати мені заявку на відновлення, чи можна якось пришвидшити цей процес?

 Відновлення Інтернету у приватному секторі вже розпочато, деякі райони закінчуємо, після відновлення Інтернету у багатоповерхівках темпи виконання робіт у приватному секторі зростуть у 5 разів. Ви можете очікувати відновлення сервісу від кількох днів до 4-6 тижнів. Для Інформування абонентів про відновлення та координації створено окремі регіональні чати, додавайтесь у них. На жаль пришвидшити процес відновлення досить важко, навіть якщо Інтернет потрібен для навчання, для роботи, або Ви лікар, депутат, або працюєте у кабміні, все одно потрібно трішки почекати

4. На моїй вулиці вже є Інтернет у сусідів, а до мого дому обірваний кабель, що робити?

 Якщо на вулиці працюють, підійдіть до монтажників покажіть місце пориву. Якщо сервіс у Вас не запрацював система моніторингу це побачить та створить заявку на відновлення автоматично, її статус Ви зможете бачити у кабінеті (зараз цей функціонал наразі розробляється і має бути запущено до кінця тижня)

5. У мене на onu горить червона лампочка LOS, Інтернет не працює, що мені робити?

 Це означає порив на лінії , заявка на відновлення буде створено автоматично, перевірте правильність телефонів у Вас у картці абонента, саме на них будуть дзвонити монтажники для виконання ремонтної заявки

6. Я не можу зайти у Інтернет, пише “Ви зайшли з не зареєстрованого айпі” що це значить, і що мені робити?

 Потрібно авторизуватись у персональному кабінеті та натиснути кнопку “активувати Інтернет”, якщо Ви забули пароль, скористайтесь формою відновлення, пароль буде відправлено Вам по смс на телефон, вказаний у картці

7. Інтернет мені вже відновили, як мені оплатити послуги щоб Інтернет був підключений одразу і я не чекав?

 Скористайтесь оплатою карткою через систему приват24 або Portmone , або терміналами миттєвого поповнення. Надійно, безпечно, миттєве зарахування на рахунок.


8. Чи працюють Ваші офіси у Ірпені і Бучі? Якщо так, який графік?

Старі офіси у Ірпені та Бучі знищені під час військових дій, працює новий офіс в Ірпені біля залізничного переїзду, адреса, місто Ірпінь, Центральна, 28 (біля переїзду).

9. Чи можу я купити на Бесті wifi роутер, або onu, яка їх ціна?

 Так, Ви можете придбати таке обладнання у офісах Компанії, ми продаємо якісні роутери стандартів WIFI 5 та WIFI 6.

10. Які способи комунікації з компанією є найбільш зручними, і чому так важко зараз додзвонитись у контакт-центр?

 Найкраще писати у телеграм, ми реагуємо досить швидко, ще опрацьовуємо звернення у FB, Instagram, Google, крім того Ви можете оформити зворотній дзвінок, Вам передзвонять коли буде вільний оператор. Телефонні лінії наразі перевантажені, час очікування може буде від 5 до 20 хвилин. Через військові дії значна кількість наших співробітників виїхала та наразі не працює, крім того наші офіси і обладнання зазнали суттєвих руйнувань.

11. Чи підключають нових абонентів, і які терміни таких підключень?

 Так підключаємо, включення у квартирах відбувається за 1-3 дні, у приватних будинках підключення відбувається разом з переключенням абонентів Бест на нову мережі.

12. Чи маю я платити за відновлення сервісу, або вкрадену ONU?

 За заміну ліній абонент не сплачує, якщо проблема до двору або будинку абонента, або ONU вкрадена, відновлення буде платним, виїзд 200 грн. + матеріали, ONU 500 грн.

13. Я був відсутній один місяць, і кошти з мого балансу були списані, що робити?

Після закінчення військового стану Ви можете звернутись за перерахунком, наразі розробляємо відповідний функціонал у персональному кабінеті для повної автоматизації цього процесу.

14. Чим я можу допомогти Компанії?

 Найкраща допомога зберігати спокій, сплачувати за послуги, роз’яснювати сусідам, що ми працюємо і все буде відновлено у найкоротший термін.
Ще Ви можете нам поставити оцінку на Google, якщо вважаєте наші зусилля адекватними ситуації що склалась
Компанія Бест


15. Чи є у Вас вакансії?

 Так у нас є наступні вакансії для працівників з досвідом:
Монтажник зв’язку з власним авто
Оператор колл-центру, менеджер по роботі з клієнтами
Оператор технічної підтримки
Молодший системний адміністратор UNIX
Супервайзер контакт-центру
Інженер зв’язку”
Всі вакансії в Ірпені.
Ми шукаємо людей з досвідом, міцною психікою та великою мотивацією і вмінням працювати з людьми, зарплати адекватні, вчасно.

Резюме надсилати у Телеграм +380936026000 Зіневич Олексій.

Дякуємо Вам за терпіння та витримку!

Акції та програми лояльності

6 дорівнює 7

СУТЬ АКЦІЇ:У разі здійснення разового платежу у сумі за 6 календарних місяців абонент отримує бонус – додатково 1 місяць користування послугою Інтернет. Для самостійної активації

Читати далі »

10 дорівнює 12

  СУТЬ АКЦІЇ:У разі здійснення разового платежу у сумі за 10 календарних місяців абонент отримує бонус – додатково 2 місяці користування послугою Інтернет. Для самостійної

Читати далі »

Кредит довіри

Доступ до послуги Інтернет зі статусом «прострочення платежу» обмежений кількома службовими сайтами.У рамках програми Абоненту надається можливість включити через персональний кабінет повноцінне користування Послугою зі

Читати далі »

Список каналів для тарифів: