До уваги абонентів Київської області!
З 1 липня 2016 року у Компанії «Бест» змінюється форма оплати за послугу Інтернет.
Відтепер списання коштів буде щоденним у відповідності до вибраного тарифного плану. Це означає, що користуватися послугами Інтернет та Кабельного телебачення буде можливо, поки вистачає коштів на рахунку. Поповнювати рахунок можна будь-якою сумою, будь-якого числа місяця. Якщо коштів на особовому рахунку недостатньо для роботи послуги Інтернет, вона переходить у статус “Прострочення платежу”, в такому разі необхідно сплатити суму в залежності від обраного тарифного плану.
Абонент може самостійно слідкувати за залишком коштів на рахунку, поповнювати баланс, налаштовувати повідомлення через СМС або електронну пошту, активувати послугу “Кредит довіри”, призупиняти користування послугами. Усі ці функції доступні у Особистому кабінеті користувача.
+380 44 377 7 377 +380 67 011 73 77 +380 93 170 03 77 +380 99 368 37 77 +380 99 768 37 77