Бест Інтернет

Стара версія сайту доступна за адресою: old.best.net.ua

Зручно поповнювати — зручно користуватися!

До уваги абонентів Київської області!

З 1 липня 2016 року у Компанії «Бест» змінюється форма оплати за послугу Інтернет.

Відтепер списання коштів буде щоденним у відповідності до вибраного тарифного плану. Це означає, що користуватися послугами Інтернет та Кабельного телебачення буде можливо, поки вистачає коштів на рахунку. Поповнювати рахунок можна будь-якою сумою, будь-якого числа місяця. Якщо коштів на особовому рахунку недостатньо для роботи послуги Інтернет, вона переходить у статус “Прострочення платежу”, в такому разі необхідно сплатити суму в залежності від обраного тарифного плану.

Абонент може самостійно слідкувати за залишком коштів на рахунку, поповнювати баланс, налаштовувати повідомлення через СМС або електронну пошту, активувати послугу “Кредит довіри”, призупиняти користування послугами. Усі ці функції доступні у Особистому  кабінеті користувача.

 +380 44 377 7 377  +380 67 011 73 77   +380 93 170 03 77   +380 99 368 37 77   +380 99 768 37 77 

Акції та програми

10 дорівнює 12

СУТЬ АКЦІЇ: У випадку одноразової оплати користувачем обраного тарифного плану за 10 календарних місяців наперед, абонент отримує бонус* – додатково 20% від сплаченої суми на

Читати далі »

Приємна ініціатива — Будь першим!

Акція розповсюджується на всіх мешканців багатоквартирних будинків, які проживають у населених пунктах: Ірпінь, Буча, Гостомель, Ворзель, Блиставиця, Горенка, Боярка, Вишгород, Васильків, Вишневе, Коцюбинське, Немішаєве, Обухів,

Читати далі »

Кредит довіри

Доступ до послуги Інтернет зі статусом «прострочення платежу» обмежений кількома службовими сайтами..У рамках програми, Абоненту надається можливість включити через персональний кабінет повноцінне користування Послугою зі

Читати далі »

Підключити інтернет від «Бест»

Замовити зворотній дзвінок