Медіа-менеджер
Головні задачі:
забезпечення виконання PR стратегії Компанії;
взаємодія зі ЗМІ, контроль інформаційної представленості Компанії;
розробка комунікаційних кампаній та ведення окремих комунікаційних проектів;
планування, розробка та ведення промоційних заходів спрямованих на просування бренду Компанії;
розробка та реалізація медіа-стратегій для нашої Компанії;
взаємодія з представниками ЗМІ, налагодження та підтримка стосунків з медіа та генерація окремих спільних спец. проектів;
аналіз ефективності проведених медіа-активностей та підготовка відповідних звітів;
за допомогою інструментів зовнішніх комунікацій, підвищувати рівень обізнаності ключових аудиторій про досягнення та конкурентні переваги компанії.
Вимоги:
вища освіта в галузі журналістики/PR/маркетингу/соціології/зв’язки з громадськістю чи суміжних галузях;
досвід роботи в медіа або комунікацій не менше 3 років;
відмінне знання української мови, володіння англійською мовою;
вміння працювати з соціальними медіа, мас-медіа та іншими цифровими інструментами;
розуміння тенденцій у сфері медіа та здатність їх ефективно використовувати;
володіння навичками журналіста та вмінням ставити чітке і правильне ТЗ копирайтерам;
розуміння, що таке інформаційний привід та позиціонування;
досвід створення концепцій просування продуктів;
власна напрацьована база контактів ЗМІ (акцент на теплий контакт);
досвід створення креативних PR-стратегій та кампаній;
наявність власних кейсів з проведення інформаційних кампаній;
знання ключових інструментів комунікацій;
розуміння медіа-поля та вміння працювати зі ЗМІ;
уміння аналізувати ефективність PR кампаній.
Ми пропонуємо:
40-годинний робочий тиждень з 9 до 18 години;
відпустку 24 календарні дні; офіційне працевлаштування згідно законодавства;
комфортні умови роботи; керівництво, яке може надати допомогу і підтримку;
середовище для постійного професійного розвитку, навіть в умовах воєнного часу;
конкурентну зарплатню та соціальні гарантії.
Номер для зв’язку 0669771725 Ольга (відділ кадрів).