Бест Інтернет

Кредит довіри

Доступ до послуги Інтернет зі статусом «прострочення платежу» обмежений кількома службовими сайтами.
У рамках програми Абоненту надається можливість включити через персональний кабінет повноцінне користування Послугою зі статусом “прострочення платежу” на кілька днів. При цьому кількість “кредитних днів” залежить від часу, який Ви підключені до Міської мережі БЕСТ:

  • від 3 до 12 місяців – 3 дні
  • від 1 до 2 років – 4 дні
  • від 2 до 3 років – 5 днів
  • від 3 до 5 років – 7 днів

І тарифного плану:
Студентський + 4 дні
Реальний + 7 днів
Престижний + 20 днів

І тарифного плану у приватному секторі:
Діловий + 7 днів
Комфортний + 10 днів
Престижний +20 днів

Якщо оплата виконується у період “Кредиту Довіри “, вона прирівнюється до звичайної та штрафні санкції не застосовуються, незалежно від того, активував абонент «Кредит Довіри» через персональний кабінет, чи ні..

Якщо оплата НЕ виконується у період “Кредиту Довіри “, то для такої послуги встановлюється статус “прострочення платежу”. Якщо абонент скористався “повноцінним” доступом до інтернету протягом “Кредиту Довіри” і не поповнив рахунок вчасно, він автоматично втрачає право на користування даною послугою наступні 3 місяці.

Таким чином, алгоритм “скільки можна не платити” виглядатиме так:

Приклад: якщо у Вас пакет Реальний і Ви з Бестом 2,5 роки, то кредит довіри складе 5 днів за стаж та 7 днів за тариф — це разом 12 днів відтермінування на оплату регулярного платежу.

Інформація про наявність кредиту довіри та його розмір виводиться у адмін інтерфейсі.

Акції та програми лояльності

6 дорівнює 7

СУТЬ АКЦІЇ:У разі здійснення разового платежу у сумі за 6 календарних місяців абонент отримує бонус – додатково 1 місяць користування послугою Інтернет. Для самостійної активації

Читати далі »

10 дорівнює 12

  СУТЬ АКЦІЇ:У разі здійснення разового платежу у сумі за 10 календарних місяців абонент отримує бонус – додатково 2 місяці користування послугою Інтернет. Для самостійної

Читати далі »

Кредит довіри

Доступ до послуги Інтернет зі статусом «прострочення платежу» обмежений кількома службовими сайтами.У рамках програми Абоненту надається можливість включити через персональний кабінет повноцінне користування Послугою зі

Читати далі »

Список каналів для тарифів: