Встановлення програмного забезпечення для доступу до мережі Інтернет.


Співробітники Служби сервісу встановлюють програмне забезпечення, яке має безпосереднє відношення до роботи Інтернету:

  • інтернет-браузери Opera, Firefox, Chrom;
  • антивірусні програми Microsoft Security Essentials (безкоштовна), Антивірус Касперського і NOD - 32 (ліцензовані);
  • торрент трекери Utorrent, BitTorrent;
  • поштові клієнти Outlook і The Bat, Thunderbird (ліцензовані);
  • VoIP- програми Skype, Google Talk;
  • програми миттєвого обміну повідомленнями ICQ, QIP.


Фахівці Служби сервісу  не встановлюють:

  • операційні системи Windows, Unix;
  • драйвера (крім мережевих);
  • ігри, мультимедійні програми;
  • офісні та бухгалтерські програми;
  • мережеві програми сторонніх провайдерів, які не мають відношення до Компанії " Бест".


Зверніть увагу! Компанія не встановлює піратського ПЗ, навіть якщо його надає клієнт!



Графік роботи відділень Служби сервісу. Контактні телефони Служби сервісу.


Основні розділи

  • Тарифи інтернет
  • Оплата
  • Тарифи для приватного сектору
  • Тарифи телебачення
  • Покриття
  • Техпідтримка
  • Контакти
  • Facebook

Акції та програми лояльності

Замовити зворотній дзвінок

×