Проблеми зі швидкістю. Діагностування та вирішення.

Швидкість доступу до мережі Інтернет - це максимальний обсяг даних, який може бути прийнятий або переданий між обладнанням Абонента та обладнанням Інтернет провайдера за виділений час.

Швидкість передачі даних між двома вузлами мережі Інтернет є величиною не визначеною і залежить від ряду обставин, в тому числі технічних характеристик підключення вузлів мережі, маршруту та поточного завантаження каналу багатьох проміжних операторів.

Зверніть, будь ласка, увагу на одиниці вимірювання швидкості. В умовах Вашого тарифного плану швидкість вказується в «бітах», а швидкість, яка відображається під час завантаження на комп'ютері – у «байтах». 1 байт = 8 біт. Наприклад, якщо Ви бачите на Вашому комп'ютері швидкість завантаження 5 Мегабайт на секунду та щоб отримати швидкість в мегабітах, як вона вказана у Вашому тарифному плані, помножте цю цифру на «вісім». Загалом Ваша швидкість становитиме 40 Мегабіт на секунду.

Для того, щоб виконати тест швидкості, підключіть Інтернет-кабель Компанії «Best» до роз'єму мережевої карти Вашого комп'ютера. Переконайтеся, будь-ласка, що на комп’ютері прописані мережеві налаштування (згідно Вашого договору) та МАС-адреса мережевої карти зафіксована у нас в системі. Відключіть на момент перевірки торент-клієнти, антивірус, VPN та будь-які інші програми, які можуть використовувати Інтернет-трафік.

Після усіх маніпуляцій відкрийте, будь-ласка, сайт http://best-irp.beta.speedtest.net/ru та натисніть кнопку “почати”. Після завершення тесту Ви матимете повноцінний результат тесту швидкості.

Заміряти швидкість можливо і через Wi-Fi з’єднання, проте необхідно звернути увагу, що швидкість через маршрутизатор може бути меншою, ніж заявлена. Таку невідповідність спричиняє ряд чинників: потужність «заліза» роутера та які технології на ньому використовуються, наявність перешкод: як від сусідніх Wi-Fi мереж, так і від побутових приладів, завантаженість Wi-Fi каналу, кількість одночасно підключених до роутера пристроїв та інших. Якщо Ви власник роутера, рекомендуємо заміряти швидкість у порівнянні: для початку заміряти швидкість через роутер, потім переключити Інтернет-кабель напряму (поза роутером) до комп’ютера та заміряти швидкість напряму. Зрівняти результати.
Якщо швидкість низька через роутер та при підключенні напряму – це свідчить про проблему в мережі. Будь-ласка, повідомте нас про цю проблему. У випадку, коли швидкість через роутер замала, а швидкість при підключенні Інтернет-кабелем як заявлена – це свідчить про проблему з Wi-Fi маршрутизатором.

Про що необхідно сповістити технічну підтримку під час розмови:

  • Номер договору послуги та на кого вона оформлена;

  • Тип підключення Інтернет-кабелем (до роутера чи до комп’ютера напряму);

  • Розповісти суть проблеми, згідно з рекомендаціями, які описані вище;

  • Почекати, доки спеціаліст перевірить послугу;

  • Вирішити проблему.

Для того, щоб скоротити час вирішення проблеми, будь-ласка, скористайтеся нашими рекомендаціями! Найімовірніше, Ви зможете вирішити її самостійно та без дзвінка до технічної підтримки, тим самим звільнивши лінії для вирішення більш глобальних проблем.

 



Графік роботи відділень Служби сервісу. Контактні телефони Служби сервісу.


Основні розділи

  • Тарифи інтернет
  • Оплата
  • Тарифи для приватного сектору
  • Тарифи телебачення
  • Покриття
  • Техпідтримка
  • Контакти
  • Facebook

Акції та програми лояльності.

Офіційна группа Facebook
Чат бот Телеграмм

Замовити зворотній дзвінок

×