Служба сервісу надає консультації з наступних питань:

  • Що таке Інтернет ? Принцип його роботи? Як убезпечити себе в ньому ?
  • Що таке локальна мережа, для чого вона потрібна Вам, як її збудувати ?
  • Що таке маршрутизатор (роутер), комутатор (світч) ? Для чого потрібні і як налаштувати?
  • Що таке Wi -Fi ? Яке буває обладнання WI - FI ? Яке Вам потрібно? Як встановити?
  • Що таке IP -адреса та МАС- адреса? Чому ми використовуємо прив'язку цих адрес ?
  • Для чого потрібні маска мережі, шлюз по-замовчуванню і DNS?
  • Чому без цього усього не буде працювати Інтернет?
  • Де і як прописати IP-адресу в Windows, Unix, MacOS?
  • Як налаштувати інші мережеві служби Windows?
  • Яке телебачення надає компанія " Бест"? Яка різниця між ними?
  • Що таке кабельне телебачення? Яка різниця між аналоговим і цифровим телебаченням?
  • Яке обладнання необхідне для роботи аналогового і цифрового телебачення?
  • Ну і звичайно ж які канали в списку кожного телебачення?


Також фахівці служби сервісу готові відповісти на питання:

  • про принципи роботи різних мережевих протоколів: Wi-Fi, DNS, NAT, DHCP Ethrnet, VoIP...
  • щодо проведення платежів через термінали або через мережу Інтернет;
  • особливостей підключення абонентів через оптичний та мідний кабелі;
  • порядку аналізу та усунення несправностей у Вашому випадку;
  • будь-які інші питання, що мають відношення до діяльності Компанії.

 



Графік роботи відділень Служби сервісу. Контактні телефони Служби сервісу.


Основні розділи

  • Тарифи інтернет
  • Оплата
  • Тарифи для приватного сектору
  • Тарифи телебачення
  • Покриття
  • Техпідтримка
  • Контакти
  • Facebook

Акції та програми лояльності

Замовити зворотній дзвінок

×