А що, якщо у мене не працює Інтернет?
Самостійна перевірка послуги Інтернет перед дзвінком до технічної підримки.

Співробітники технічної підтримки кожного дня отримують звернення від клієнтів з проблемами відновлення доступу до Інтернет. Сучасне програмне забезпечення та висока кваліфікація спеціалістів дозволяють 80% таких звернень (проблем) вирішувати в телефонному  режимі протягом 2-8 хвилин. До інших 20% відносяться проблеми при яких необхідний виклик майстра для відновлення обладнання чи лінії. У цьому розділі зібрані розповсюджені проблеми клієнтів та описано самостійні методи їх діагностування та вирішення.
 
Розрізняють 2 способи використання послуги Інтернет клієнтами. У першому випадку Інтернет-кабель підключається до комп’ютеру напряму (до стаціонарного комп’ютера, ноутбука або нетбука). У другому випадку до Wi-Fi маршрутизатора (роутера) клієнта, таким чином створюючи домашню локальну мережу, що дозволяє підключати смартфони, планшети, ноутбуки, нетбуки або стаціонарні комп’ютери по Wi-Fi чи локально кабелем та користуватися Інтернет-послугою одночасно на усіх пристроях.
 
Проблеми при підключенні «Кабель напряму до комп’ютера»
 
Розглянемо розповсюджені проблеми, які виникають при підключенні Інтернет-кабелю напряму до комп’ютера (до стаціонарного комп’ютера, ноутбука або нетбука) на основі операційної системи Windows. Для діагностування проблеми комп’ютер має бути включений! За повноцінний доступ до мережі Інтернет відповідає значок «Подключение по локальной сети», який знаходиться біля годинника у кутку екрану (як правило, неподалік від вибору мови). У такого індикатора є чотири стани: мережевий кабель не підключено, немає доступних підключень, мережа без доступу до Інтернету, доступ до Інтернету.
мал.1 Проблеми при підключенні «Кабель напряму до комп’ютера»
Важливо! У нашій системі діє прив’язка до МАС-адреси мережевого пристрою. Якщо Інтернет-кабель підключається до нового пристрою, необхідно зафіксувати МАС-адресу в особистому кабінеті користувача або зателефонувати/написати до технічної підтримки.
 
Проблеми при підключенні через Wi-Fi маршрутизатор.
 
Розглянемо розповсюджені проблеми, які виникають при підключенні Інтернет-кабелю до Wi-Fi маршрутизатора (роутера) клієнта (на прикладі роутера TP-LINK TL-WR841N). Для початку розберемося зі значимими роз’ємами роутера та їх призначенням:
мал.2 TP-LINK TL-WR841N
WAN (Ethernet) порт призначений для підключення Інтернет-кабеля. Світлодіод у вигляді «Планети» (або букви «Е») відповідає за з’єднання роутера з обладнанням провайдера. У робочому (штатному) стані цей світлодіод має горіти або мигати, що символізує з’єднання та постачання Інтернету-сервісу. LAN порти – це роз’єми для створення локальної мережі у приміщенні. Світлодіоди у робочому стані горять або мигають, якщо обладнання підключене до відповідного порту. Світлодіод Wi-Fi (зліва від WAN індикації) має горіти або мигати, якщо Wi-Fi на роутері включений.
Для повноцінної роботи з Інтернет-ресурсами роутер має бути налаштованим. Тобто, має бути вибраний тип WAN з’єднання – Динамічний IP. Мережеві налаштування (IP, Subnet Mask, Default Gateway, DNS1, DNS2) видаються провайдером автоматично.
мал.3 Інтерфейс роутера TP-LINK TL-WR841N
 
Розглянемо розповсюджені проблеми з Інтернет-доступом через маршрутизатор:
 
мал.4 Проблеми з доступом до Інтернет через маршрутизатор
Для того, щоб скоротити час вирішення проблеми, будь-ласка, скористайтеся нашими рекомендаціями! Скоріш за все, ви зможете вирішити її самостійно та без дзвінка до технічної підтримки, тим самим звільнивши лінії для вирішення більш глобальних проблем. Але якщо допомога дійсно необхідна, при дзвінку до технічної підтримки, сповістіть такі дані:
  • Номер договору послуги та на кого вона оформлена;
  • Тип підключення Інтернет-кабеля (до роутера, чи до комп’ютера напряму);
  • Розказати суть проблеми згідно з рекомендаціями, які описані вище;
  • Почекати, поки спеціаліст перевірить послугу;
  • Вирішити проблему.


Основні розділи

  • Тарифи інтернет
  • Оплата
  • Тарифи для приватного сектору
  • Тарифи телебачення
  • Покриття
  • Техпідтримка
  • Контакти
  • Facebook

Акції та програми лояльності.

Офіційна группа Facebook
Чат бот Телеграмм
Замовити зворотній дзвінок
×