А що, якщо, я не знаю, як розраховується абонентська плата?
  Розрахунок абонентської плати від А до Я.
 
Своєчасна оплата телекомунікаційних послуг звична стаття витрат сучасної людини. Щоб не переплачувати та автоматизувати цей процес розберемо питання абонентської плати більш детально.
Щомісячна оплата за телекомунікаційні послуги включає у себе:
  • Оплата за послугу Інтернет;
  • Оплата за кабельне телебачення;
  • Оплата за інтерактивне телебачення ОТТ.
 
Зверніть увагу! Користуватися послугами Інтернет та кабельного телебачення можливо незалежно одна від одної, проте інтерактивне телебачення ОТТ надається лише користувачам послуги Інтернет.
 
  Оплата за послугу Інтернет. Абонентська плата не прив’язана до першого або останнього дня місяця. Користування послугою розраховується з моменту поповнення рахунку на повну вартість тарифного плану. Сума тарифного плану не знімається з особового рахунку одразу після поповнення. Відбувається розрахунок днів користування послугою Інтернет зі щоденним списанням коштів. Розраховується така оплата за формулою: тарифний план/кількість днів у місяці=вартість за один день користування. Відповідно: поточний баланс/вартість за один день користування послугою=кількість днів, що буде працювати Інтернет. Ті кошти, які залишилися на балансі на кінець поточного місяця переноситься на наступний місяць (вони не зникають, не згорають і не випаровуються). Уся фінансова історія доступна цілодобово кожному користувачу в особистому кабінеті.
 
  Одним із актуальних питань серед користувачів є можливість оплати послуг частинами. Так, ця можливість існує, проте необхідно слідкувати за балансом. Якщо послуга Інтернет «Активна», тобто кошти на балансі є (Інтернет працює) – можна поповнювати рахунок на будь-яку суму, Інтернет буде продовжувати працювати за рахунок позитивного балансу. Проте, якщо послуга перейшла у статус «Прострочка платежу», тобто кошти на балансі закінчилися (Інтернет не працює) – для розблокування послуги необхідно поповнити рахунок на повну вартість тарифного плану.
 
  На момент, коли кошти для послуги Інтернет закінчились, у наших клієнтів є змога скористатися програмою лояльності «Кредит довіри». Для кожного користувача кількість днів для «Кредиту довіри» розраховується персонально та залежить від стажу співпраці з Компанією і обраного тарифного плану. У деяких користувачів «Кредит довіри» може складати 3 дні, у інших – 27 днів.
 
  Нагадаємо! Програма лояльності «Кредит довіри» дозволяє працювати послузі Інтернет при нульовому (або меншому за щоденне списання коштів) балансі. У такому випадку Інтернет буде працювати, щоденна абонентська плата буде списуватися, як звично, тому поточний баланс буде заходити в мінус.
 
  У період дії «Кредиту довіри» необхідно здійснити оплату за послугу враховуючи мінус на балансі, щоб програма лояльності була доступна на наступний місяць (тобто поповнення має складати поточний, від’ємний баланс + повну вартість тарифного плану на місяць користування). В іншому випадку програма лояльності «Кредит довіри» буде заблокована на 3 місяці!
 
  За необхідністю тимчасового блокування послуги Інтернет (відпустка, ремонтна заявка тощо) поточний баланс блокується на обраний проміжок часу. За період блокування кошти не знімаються! По завершенню терміну блокування послуга відновлюється та відповідно кошти з рахунку починають зніматися знову.
 
  Оплата за кабельне телебачення. Кабельне телебачення надається у двох форматах: аналогове телебачення та цифрове телебачення. Надання послуг телебачення можливе як одночасно з послугою Інтернет, так і без неї – самостійно. Розрахунок оплати за послугу телебачення відбувається за таким принципом, як і оплата за Інтернет: не прив’язана до першого або останнього дня місяця, після поповнення фіксована сума не знімається з рахунку, телебачення працює за рахунок щоденного списання коштів. Проте ціна за послугу телебачення залежить від переліку факторів:
  • Ціна за аналогове телебачення без послуги Інтернет;
  • Ціна за аналогове телебачення з послугою Інтернет;
  • Ціна за цифрове телебачення без послуги Інтернет;
  • Ціна за цифрове телебачення з послугою Інтернет;
  • Кількість підключених до цифрового телебачення телевізорів.
 
Для користувачів послуги Інтернет аналогове телебачення надається безкоштовно, сплачується лише фіксована ціна за підключення послуги до одного (та відповідно кожного) телевізора. Щомісячної абонентської плати при такому підключенні немає.
 
Зверніть увагу! Якщо послуга Інтернет  «Неактивна» (знаходиться у статусі «Прострочення платежу», призупинена або відключена) послуга кабельного телебачення тарифікується за стандартною місячною абонентською платою.
 
Підключення аналогового телебачення без послуги Інтернет має фіксовану, щомісячну абонентську плану (окрім стандартної оплати за підключення одного телевізора), яка розбита на кількість днів у місяці для списання щоденної абонентської плати. До такої тарифікації відноситься послуга цифрового телебачення. Надаємо сітку тарифних планів для того, щоб було легше зорієнтуватися.
 
мал.1 Тарифи на кабельне телебачення
 
    Зверніть увагу! Підключення цифрового телебачення включає оплату за САМ-модуль та карту доступу, яка програмується до обраного пакету цифрового телебачення.
    Оплата за інтерактивне телебачення ОТТ. Цифрове телебачення доступно клієнтам, які використовують послугу Інтернет у чотирьох пакетах:
  • Тестовий режим;
  • Мінімальний;
  • Середній Преміум + HD;
  • Максимальний Преміум + HD.
  Тарифікація за пакет розбивається на кількість днів у місяці (за принципом розрахунку абонентської плати за Інтернет) та списується щоденно. ОТТ, так само як і послугу Інтернет, можна призупинити та змінювати тарифний план у разі потреби.
 
  Зверніть увагу! Якщо послуга Інтернет не сплачена, знаходиться у статусі «Прострочення платежу» або призупинена, ОТТ працювати не буде! Інтерактивне телебачення почне працювати, відповідно, після підключення «Кредиту довіри» або оплати.


Основні розділи

  • Тарифи інтернет
  • Оплата
  • Тарифи для приватного сектору
  • Тарифи телебачення
  • Покриття
  • Техпідтримка
  • Контакти
  • Facebook

Акції та програми лояльності.

Офіційна группа Facebook
Замовити зворотній дзвінок
×