А що, якщо я не вмію користуватися особистим кабінетом?
Можливість самостійного управління послугами у персональному кабінеті.

При оформленні послуг кожен користувач, без винятку, отримує персональний кабінет. Що таке «Особистий кабінет» та як можна його використовувати?
 
Особистий кабінет – це кабінет користувача, який захищений логіном та паролем. Даний кабінет створений з метою надати змогу користувачам самостійно регулювати послуги та контролювати фінансову історію. Як правило, для логіну використовують номер угоди, проте є змога скористатися IP адресою. Пароль складається з набору латинських літер та цифр різного регістру з використанням додаткових символів.
 
Звертаємо увагу, що пароль не можна змінити власноруч, проте за допомогою менеджерів його можливо згенерувати на більш легкий, але подібний, для зручності вводу!
 
Після авторизації відкривається головна сторінка з можливістю ознайомитися з останніми новинами компанії та фінансами за усіма підключеними послугами і загальною сумою оплати.
 
У розділі «Послуги» Вас очікуватимуть блоки послуг, які були оформлені при підключенні. Натиснувши на блок «Інтернет» відкривається змога самостійно регулювати дану послугу. З’являється змога дізнатися:
 
  • поточний тариф та його вартість,
  • змінити тариф (зверніть увагу, що при зміні тарифу новий тариф набуде чинності з наступного дня),
  • скористатися функцією «Батьківський замок», що дозволяє заблокувати Інтернет на довший період. Щоденна абонплата буде списуватися, як звично, але Інтернет не буде працювати. Тому для того, щоб призупинити послугу на довше можна скористатися наступною функцією,
  • скористатися можливістю «Заблокувати» Інтернет, тобто призупинити послугу Інтернет на термін до трьох місяців. Проте, таке блокування можливе лише три рази на рік.
  • додатково є змога дізнатися мережеві налаштування, статус послуги та надану швидкість.
Блок, що відповідає за кабельне телебачення, несе інформаційний характер про кількість підключений телевізорів та вартість послуг.
 
У розділі «Оплата» з’являється змога сплатити за телекомунікаційні послуги будь-яким зручним способом. Ми розробили способи оплати як у самому особистому кабінеті так і змогу сплатити через сторонні ресурси. Окремо створений розділ оплати за допомогою банківської картки від ресурсу MasterPass. Відвідуючи такий розділ, у Вас з’являється можливість прив’язати одну або більше банківський карток (з відокремленими назвами) до персонального кабінету. Тобто, реєструючи номер телефону, необхідно ввести повні реквізити картки і після цього присвоїти персональну назву. Далі з’явиться можливість сплачувати за телекомунікаційні послуги саме з неї. Також, сплативши абонентську плату один раз, особистий кабінет запам’ятовує цей платіж і тому наступного разу пропонує його для вибору автоматично, що значно заощаджує час та кліки.
 
«Фінансова історія» дозволяє дізнаватися та контролювати списання за послуги, які надаються. За допомогою такого розділу можна планувати щомісячні платежі та контролювати поточний баланс.
 
При відкритті розділу «Публічний договір» відбувається направлення на pdf файл. Таким чином з’являється можливість ознайомитися з договором на користування телекомунікаційними послугами компанії.
 
Відвідавши розділ «Налаштування» можна налаштувати смс інформування та взаємодію контактного номеру з послугою. Підв’язуючи номер до особистого кабінету, Ви також налаштовуєте взаємодію з голосовим меню (IVR) компанії. Тобто, при дзвінку до Компанії з прив’язаного номеру з’являється можливість отримувати:
 
  • Отримувати «Стан балансу»,
  • Активувати «Кредит довіри»,
  • Зв’язуючись з оператором, останній використає менше часу для пошуку персональної картки клієнта,
  • Блок «Змінити МАС-адресу» стане у пригоді користувачам, які часто змінюють мережеве обладнання. Для цього достатньо переключити кабель до нового пристрою, через нього зайти в Особистий кабінет та натиснути відповідну кнопку. Інтернет запрацює на пристрої через хвилину.
 
 Вже близько року до Особистого кабінету додано розділ «Help Desk». Це можливість залишити звернення у вигляді текстового повідомлення та повертатися до переписки за потребою. Такий вид спілкування дозволяє надсилати скріншоти проблеми, щоб оператори швидше та наочніше допомагали вирішити її. А найголовніше, більше не має потреби очікувати з’єднання з оператором за допомогою телефону, оскільки усю проблему можна описати та відправити за допомогою Help Desk в Особистому кабінеті та оперативно отримати відповідь.
 
Особистий кабінет - це зручний спосіб контролювання послуг з будь-якого гаджету. Тому, якщо Ви не встигли відкрити для себе усі переваги такого інструменту, зробіть це! Заощаджуйте час та обирайте найкращі рішення разом з нами.


Основні розділи

  • Тарифи інтернет
  • Оплата
  • Тарифи для приватного сектору
  • Тарифи телебачення
  • Покриття
  • Техпідтримка
  • Контакти
  • Facebook

Акції та програми лояльності.

Офіційна группа Facebook
Чат бот Телеграмм
Замовити зворотній дзвінок
×