А що, якщо я не можу додзвонитися до контакт-центру Компанії?

Поговоримо про альтернативи дзвінкам до нашого контакт-центру.
Станом на сьогодні розроблений та інтегрований у систему функціонал, який дозволяє збирати звернення від клієнтів з різних ресурсів в одному місці. Розроблена можливість спілкуватися з контакт-центром компанії за допомогою власного особистого кабінету, залишати запит на зворотній дзвінок при зверненні по телефону за допомогою офіційного сайту або з Telegram-бота (BestBot).

Розглянемо переваги кожного виду звернень та їх вплив на швидкість вирішення проблем.

Звернення за допомогою особистого кабінету.
Буде ідеальним способом комунікації, якщо Вам не до вподоби телефонні розмови;
Зберігається історія звернень, тобто завжди є змога повернутися до рекомендацій залишених спеціалістами;
У такий спосіб можна повідомити про технічні роботи чи проблеми, які відбуваються в будинку, або надати скріншоти для роз'яснення звернення;

Таке звернення миттєво потрапляє до контакт-центу та оброблюється оператором у порядку черги. Як правило, відповіддю на такий запит буде текстове повідомлення від спеціаліста, яке Ви зможете також спостерігати в особистому кабінеті.

Звернення за допомогою сайту.
Спосіб замовити зворотній дзвінок від Компанії та не очікувати додатковий час для з’єднання з оператором (www.best.net.ua/callback.html);
Для клієнтів, які бажають оформити нове підключення, можливість заповнити усі дані власноруч (www.best.net.ua/zayavka.html).

Якщо номер договору або контактний номер зафіксований у нашій системі, то такий запит попередньо розглядається оператором на статус балансу та послуги в цілому, технічних проблем або робіт, а вже після цього оператор телефонує до Вас і допомагає вирішити питання. У випадку, якщо номер договору або контактний номер невідомий для системи, такий запит розцінюється, як «Анонімний» та обробляється у порядку черги вільним оператором.

Звернення за допомогою IVR.
Функція зворотного дзвінка стає доступною у ситуації коли всі оператори знаходяться у розмові. Голосовий помічник сповіщає приблизний час очікування з’єднання з оператором, та для зручності пропонує скористатися функцією зворотного дзвінка, яка дозволяє відправити запит, щоб Вам перетелефонував перший оператор, який звільниться. Якщо контактний номер, з якого залишали запит, відомий системі, то оператор при обробці звернення має усю необхідну інформацію, щоб попередньо перевірити послугу, таким чином скоротити Ваш час при розмові з ним.

Звернення за допомогою Telegram-боту - BestBot ( https://t.me/best_assist_bot )
Для того, що замовити зворотній дзвінок необхідно авторизуватися та натиснути відповідне меню. Зверніть увагу, що такий запит відправляється з особистого кабінету, тобто перед дзвінком від спеціалістів технічної підтримки або менеджерів буде попередньо розглянута саме поточна послуга. Зворотній дзвінок за такою послугою здійснюється першим вільним оператором та не займає більше 10-15 хвилин.

Який би сервіс контактування Ви не обрали, наші спеціалісти завжди готові допомогти у вирішенні необхідних питань. Зазначимо, що вночі (з 21:00 до 9:00) фахівцями розглядаються лише технічні питання. Усі інші звернення (які стосуються підключення, супроводу послуг та їх оплати) розглядатимуться згідно їх черги у робочі години (9:00 до 21:00).

 

 

 



Основні розділи

  • Тарифи інтернет
  • Оплата
  • Тарифи для приватного сектору
  • Тарифи телебачення
  • Покриття
  • Техпідтримка
  • Контакти
  • Facebook

Акції та програми лояльності.

Офіційна группа Facebook
Замовити зворотній дзвінок
×