Акції та програми лояльності.

Акція “Вислови думку. Допоможи нам стати кращими!”

Для вдосконалення постачання сервісу кабельного телебачення та послуги Інтернет Компанія Бест проводить опитування серед своїх користувачів про якість підключення помешкання до мережі. Вислови свою думку щодо якості підключення, допоможи нам стати кращими!

 

У регіональному відділені Компанії Бест знаходиться інформація із QR-кодом або готовою адресою ресурсу (також Ви маєте змогу отримати смс-повідомлення з посиланням на цей ресурс під час розмови з оператором контакт-центру), де Ви зможете залишити відгук, розповісти, наскільки якісно монтажники виконали підключення вашого помешкання до мережі Компанії (чи були вони ввічливими, чи задоволені Ви якістю кабелювання Вашого помешкання, чи дотримані терміни підключення послуг) та іншу важливу інформацію. Ми прагнемо стати кращими, тому Ваша думка дуже важлива для нас!

 

Розуміючи цінність Вашого часу, ми висловлюємо вдячність у вигляді грошового еквіваленту за відгук, залишений у відведеному форматі:

- номер особистого договору;

- висловлена думка з приводу виконаного підключення.

Саме за звернення у такому форматі абоненти отримують 30 грн*. на основний баланс в рахунок оплати за послуги кабельного телебачення та Інтернету. Кошти зараховуються автоматично протягом 3 днів після аутентифікації відгуку ресурсом Google.

 

Для того, щоб сповістити нас про якість підключення послуг, Вам необхідно мати поштову скриньку від Google. Виконайте перехід за отриманим посиланням. Виконайте авторизацію за допомогою аккаунту Google та залиште свій коментар з приводу виконаної роботи монтажниками щодо підключення Вашого помешкання.



*Акція діє лише для нових абонентів Інтернет.

 

Дякуємо за Ваш відгук та можливість стати кращими!

Акція діє з 07.11.2017 року





Основні розділи

  • Тарифи інтернет
  • Оплата
  • Тарифи для приватного сектору
  • Тарифи телебачення
  • Покриття
  • Техпідтримка
  • Контакти
  • Facebook

Замовити зворотній дзвінок

×