Без сумніву, найважливішим показником бездоганної роботи компанії Бест є увага до кожного клієнта.
У 2010 року ми створили цілодобову телефонну техпідтримку.
У 2011 року ми розширили список телефонних номерів усіх великих мобільних операторів і збільшили ємність телефонних ліній існуючих номерів.
У 2012 року ми ввели систему взаємодії клієнт-оператор. З її допомогою ми зберігаємо історію звернень для більш оперативного вирішення проблем у майбутньому.
Кваліфікація і якість обслуговування нашими фахівцями зростає з кожним днем.
Враховуючи досвід взаємодії та побажання наших клієнтів, ми створили відділення, в яких можна отримати швидку і грамотну технічну допомогу.
На сьогоднішній день, служби сервісу відкриті у таких містах: Ірпінь та Буча.
Основне завдання служби сервісу полягає в наданні вичерпної консультативної допомоги, послуг з налаштування програмних і апаратних засобів клієнта.