Без сумніву, найважливішим показником бездоганної роботи компанії є увага до кожного клієнта.

У 2010 року ми створили цілодобову телефонну техпідтримку.

У 2011 року ми розширили список телефонних номерів усіх великих мобільних операторів і збільшили ємність телефонних ліній існуючих номерів.

У 2012 року ми ввели систему взаємодії клієнт-оператор. З її допомогою ми зберігаємо історію звернень для більш оперативного вирішення проблем у майбутньому.

Кваліфікація і якість обслуговування нашими фахівцями зростає з кожним днем.

Враховуючи досвід взаємодії та побажання наших клієнтів, ми створили відділення, в яких можна отримати швидку і грамотну технічну допомогу.

На сьогоднішній день, служби сервісу відкриті у таких містах: Ірпінь, Буча та Вишневе.

Основне завдання служби сервісу полягає в наданні вичерпної консультативної допомоги, послуг з налаштування програмних і апаратних засобів клієнта.

Детальніше ознайомиться з діяльністю Служби сервісу Ви можете у відповідних розділах.



Графік роботи відділень Служби сервісу. Контактні телефони Служби сервісу.


Основні розділи

  • Тарифи інтернет
  • Оплата
  • Тарифи для приватного сектору
  • Тарифи телебачення
  • Покриття
  • Техпідтримка
  • Контакти

Акції та програми лояльності

Замовити зворотній дзвінок

×