Як підключитися?

Для підключення необхідно::

1. Визначити технічну можливість підключення. Це Ви можете зробити самостійно за допомогою онлайн форми подачі заявки на нашому сайті.

2. Обрати тарифний план.

3. Ознайомитися з правилами користування мережею та умовами публічного договору.

4. Правила та умови  обслуговування необхідно прийняти, подати заявку за телефоном або через сайт, чи безпосередньо в одному з наших пунктів обслуговування Абонентів.

5. Здійснити оплату за перший місяць роботи в мережі Інтернет протягом трьох днів з моменту підключення.

6. Для включення Вам знадобиться персональний комп'ютер або ноутбук з мережевою картою FAST ETHERNET або GIGABIT ETHERNET (є у всіх сучасних комп'ютерах).

Яка вартість включення до швидкісного Інтернету від Компанії "Бест"?

Акційне включення здійснюється БЕЗКОШТОВНО, в акції беруть участь всі квартири, які не були підключені до мережі Компанії "Бест", або були підключені і не мали простроченої заборгованості за послуги.

Підключення включає:

  • Виїзд бригади розвитку для проведення підключення. Час попередньо узгоджується з Абонентом за телефоном.
  • Монтаж кабелю від технічного майданчика оператора до квартири Абонента через слабкострумові стояки під'їзду (як правило, з горищного або підвального приміщення Вашого житлового будинку).
  • Заведення кабелю в квартиру Абонента. Використовується існуючий отвір, або буриться окремий отвір в стіні або в коробці вхідних дверей діаметром 10 мм. За бажанням Абонента робляться отвори всередині квартири Абонента. Місце буріння отвору вказується Абонентом. Усі ризики пов'язані з перебуванням під штукатуркою прихованої електричної, телефонної, проводки, коаксіальних телевізійних кабелів, інших елементів інженерної інфраструктури покладаються на абонента і в разі порушення цілісності таких мереж роботи з відновлення та компенсації збитку не проводяться.
  • Кабель обжимається конекторами RG-45 з боку Абонента та оператора.
  • Одноразове налаштування персонального комп'ютера Абонента (операційні системи сімейства WINDOWS) або роутера абонента. Для виконання налаштування користувач повинен надати обліковий запис з правами Адміністратора системи.
  • Демонстрація роботи Інтернету на комп'ютері Абонента.

У підключення не входить:

  • Монтаж кабелю по квартирі Абонента, переміщення меблів, укладання "під плінтус", інші монтажні роботи всередині квартири Абонента.
  • Переустановка Переустановка операційної системи, або будь-якого іншого програмного забезпечення на компьютері Абонента.
  • Установка антивірусного програмного забезпечення на комп'ютері Абонента.
  • Налаштування підключення на комп'ютері Абонента під управлінням операційної системи, відмінної від операційної системи WINDOWS.
  • Налаштування активного мережевого обладнання клієнта, а саме бездротових адаптерів, ігрових приставок, медіа шлюзів, супутникових ресиверів, будь-якого іншого обладнання Абонента, призначеного для роботи в мережі Інтернет.

 



Основні розділи

  • Тарифи інтернет
  • Оплата
  • Тарифи для приватного сектору
  • Тарифи телебачення
  • Покриття
  • Техпідтримка
  • Контакти

Акції та програми лояльності

Замовити зворотній дзвінок

×