Нові умови по термінам підключення і компенсації Абонентам від Компанії Бест

 

Товариство з додатковою відповідальністю

«Компанія БEСT»

 

 

 

 

 

ЄДРПОУ 33482632,

поточний рахунок №26003043100029

у АТ ”Піреус Банк МКБ” , МФО 300658,

ІПН 334826310314 свідоцтво №14369452

08200, м. Ірпінь, пл. Привокзальна, 3

т. (044)377-7-377 (044)363-7-377

e-mail: info@best.com.ua, support@best.com.ua

http://www.best.com.ua

Н А К А З

 

028/3

від 26 вересня 2016 року

 

1. Затвердити нові умови для абонентів приватного сектору та новобудов.

Максимальний термін підключення приватного сектору та новобудов становить 30 робочих днів з моменту оформлення Договору та повної оплати за підключення, абонентське обладнання ONU (Optical Network Unit) та депозиту (абонплата/кількість місяців), залежно від обраного тарифного плану. Якщо підключення послуги Інтернет не відбулося у зазначений термін, Компанія сплачує штраф на користь Абонента у розмірі потрійної абонентської плати за кожен день прострочення. Нарахування здійснюється на підставі звернення до абонентського відділу або контакт центру.

 

2. Затвердити нові умови для абонентів з багатоквартних будинків.

Максимальний термін підключення багатоквартирного будинку становить 10 робочих днів з моменту оформлення Договору. Якщо підключення послуги Інтернет не відбулося у зазначений термін, Компанія сплачує штраф на користь Абонента у розмірі потрійної абонентської плати за кожен день прострочення. Нарахування здійснюється на підставі звернення до абонентського відділу або контакт центру.

 

Ці умови не діють у випадку, якщо Абонент протягом зазначеного терміну на підключення не вийшов на зв'язок з працівниками компанії або не надав зі своєї сторони доступу для персоналу Компанії до приміщення Абонента (будинок/квартира) для своєчасного підключення до мережі Інтернет.

 

Ознайомити менеджерів зі змінами.

 

 

Контроль за виконанням наказу покладаю на себе.


Директор ___________ Зіневич О.О.


З наказом ознайомлений гол.бухгалтер ___________ Поліщук Н.Л.

 

26 вересня 2016 року

 



<< к списку новостей


Основні розділи

  • Тарифи інтернет
  • Оплата
  • Тарифи для приватного сектору
  • Тарифи телебачення
  • Покриття
  • Техпідтримка
  • Контакти

Акції та програми лояльності

Замовити зворотній дзвінок

×